pinkrose

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتصال چسبنده

از اتصال چسبنده برای بستن دو سطح به یکدیگر استفاده می شود که معمولاً یک پیوند صاف ایجاد می کند. این روش اتصال شامل چسب ها ، اپوکسی ها یا عوامل مختلف پلاستیکی است که از طریق تبخیر یک حلال یا با پخت یک عامل اتصال با گرما ، فشار یا زمان به هم پیوند می خورند. از نظر تاریخی ، چسب ها پیوندهای نسبتاً ضعیفی تولید کرده اند. با این حال ، استفاده اخیر از عوامل مبتنی بر پلاستیک مانند "فوق العاده چسب" های جدید که خود را با حرارت ترمیم می کنند ، اجازه چسبندگی با مقاومت نزدیک به خود مواد پیوند خورده را می دهد.


چسب بتن لاتکس یا رزین تقویت کننده ملات سهند شیمی ، طراحی شده بر پایه رزین های امولسیونی ، به جهت تقویت انواع مختلف چسب های پایه سیمانی از لحاظ چسبندگی ، انعطاف و مقاومت در برابر آب و رطوبت برای کاشی کاری سنگ ها و سرامیک های با ابعاد بزرگ مناسب می باشد.

در نتیجه ، چسباندن جایگزین سایر روشهای اتصال در بسیاری از برنامه ها شده است - به ویژه در مواردی که پیوند در معرض گرما یا هوازدگی طولانی قرار نگیرد. بخش عمده ای از چسب های مدرن مشتقات پتروشیمی پایه کربن هستند. اینها می توانند برای اتصال تقریباً هر ترکیبی از سطوح ، یا با تماس مستقیم یا با بستن هر دو سطح به یک سوم مانند نوارهای چسب ، مورد استفاده قرار گیرند. چسب ها می توانند به عنوان عوامل اتصال در مواد سازه ای قوی عمل کنند - یکی از قدیمی ترین و هنوز هم معمول استفاده ساخت تخته سه لا. سایر کامپوزیت های مرتبط شامل فایبرگلاس و اپوکسی های مختلف فیبر مانند همتراز کننده کاشی ،  اپوکسی بور و اپوکسی کربن است.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، سرویس غذاخوری ، گوشواره طلا ،

بسیاری از این مواد ، اجزای برتر تحمل تنش را ایجاد می کنند. چه اتصال فلز به فلز ، پلاستیک ، شیشه ، لاستیک ، سرامیک و یا به مواد زیرلایه دیگر ، چسب ها بار تنش را به طور مساوی در یک ناحیه گسترده توزیع می کنند و باعث کاهش فشار در مفصل می شوند. همانطور که در داخل اتصال قرار می گیرند ، چسب ها در داخل مجموعه دیده نمی شوند.

آنها در برابر تنشهای انعطاف پذیر و لرزش مقاومت می کنند ، و یک مهر و موم و همچنین یک پیوند ایجاد می کنند ، که می تواند از اتصال در برابر خوردگی محافظت کند بسترهای غیر مشابه و مواد حساس به گرما را به سرعت و به راحتی پیوند دهید. چسب ها متناسب با هم هستند و مونتاژ را می توان به راحتی خودکار کرد. محدودیت ها شامل مدت زمان لازم برای اتصال چسب ها و ایجاد مقاومت کامل ، نیازهای آماده سازی سطح و مشکلات مربوط به جدا شدن مفصل است.

در یک بازسازی اخیر ، من مجبور شدم گچ چسب کاشی را به ترکیب گاز دار بچسبانم. یکی بر پایه بتن است و دیگری گچ. این ناسازگاری می تواند منجر به ترک های مویی با انبساط و انقباض طبیعی شود. هیچ چیز آنها را به خوبی پیوند نمی دهد. و دانش کار روی گچ از بین رفته است. من هر دو لبه را با این محصول Quikrete درمان کردم که روی شبکه برخورد کردم و پس از خشک شدن قادر به استفاده از چسب ساختمانی استاندارد از یک لوله مانند PL 400 ، در بین آن شدم. این به من پیوند محکمی می دهد که با فشار از طریق فشار نه در خط چسب بلکه در ورق ورق شکسته می شود. بهتر از آن نمی توان پیوند داد و ارزان است و مسیری بسیار طولانی را طی می کند. من خیلی راه خریدم
من حتی با زدن نمره و شکستن سعی کردم ورق چسباندن لبه را به تنهایی انجام دهم ، سپس روی آن را بزنم و ترک را دوباره ببندم. پس از خشک شدن سخت سخت شد و در خارج از خط چسب شکسته شد. برای جذب نازک است بنابراین خوب پر نمی شود ، یعنی لبه ها باید تصاویر آینه ای باشند. اما من فکر می کنم که ممکن است برای تزریق در ترک ورق قبل از اتمام کار بسیار خوب باشد تا سختی را به خطوط ترک اضافه کند نه اینکه فقط گل آلود شود و ضعف ذاتی را پنهان کند.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای بیکینی ، وسایل سرو و پذیرایی ، لیزر موهای زائد ، گردنبند طلا ، اهمیت دکوراسیون

هر پاکت ۲۰ کیلویی از چسب بلوک  باید با ۵ الی ۶ لیتر آب توسط همزن برقی مخلوط گردد. پودر را به آرامی به آب اضافه کنید و مخلوط کنید تا ملاتی یکنواخت و همگن حاصل شود.
کاربردهای دیگر آن در بتن را نمی توان تایید کرد.

https://www.amazon.com/QUIKRETE-GLUES-CEMENTS-Concrete-Adhesive/dp/B000FCCZJC

  • miitra saeedi
  • ۰
  • ۰

برخی از افراد می خواهند ظاهر خطوط اخم عمودی و چروکهای پیشانی افقی را به حداقل برسانند. بوتاکس پیشانی یک روش درمانی ساده ، ایمن و مؤثر برای کاهش چین و چروکهای پیشانی است. بوتاکس پیشانی  بین چشمان و برای چین و چروک های افقی پیشانی شما تزریق شود.

بوتاکس و پرکننده های پوستی درمان های زیبایی هستند که از طریق تزریق معمولاً در مطب پزشک انجام می شوند. آنها حداقل تهاجمی هستند ، به این معنی که شامل جراحی نمی شوند. اگرچه شباهت آنها به همین جا ختم می شود.

طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) ، درمان های بوتاکس و پرکننده پوست محبوب هستند و بیش از 9 میلیون روش در سال 2015 را تشکیل می دهند.

بوتاکس حاوی باکتری های تصفیه شده است که عضلات را یخ می زند. با انجام این کار ، بوتاکس می تواند به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک ناشی از حالات صورت کمک کند.

پرکننده های پوستی حاوی موادی هستند که به مناطقی که به دلیل افزایش سن نازک شده اند ، پری می دهند. این لاغری در گونه ها ، لب ها و اطراف دهان شایع است.

مردم باید از هزینه ها و خطرات درمان آگاه باشند و انتظارات واقع بینانه از آنچه می توانند انجام دهند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سرویس غذاخوری ، چسب کاشی ، وسایل سرو و پذیرایی ، همتراز کننده کاشی ، گوشواره طلا ، اهمیت دکوراسیون

بوتاکس چیست؟


بوتاکس ممکن است به اصلاح چین و چروک های پویا مانند پای کلاغ دور چشم و خطوط افقی پیشانی کمک کند.
بوتاکس نوعی تصفیه شده از سم بوتولینوم است که از باکتری ها بدست می آید. اگرچه مقدار آن کشنده است ، اما مقدار کمی از بوتاکس تنظیم شده برای اصلاح چین و چروک پوست برای دهه ها با خیال راحت استفاده می شود.

بوتاکس با مسدود کردن سیگنال های عصبی در عضلات محل تزریق عمل می کند. وقتی این سیگنال های عصبی قطع می شوند ، عضله آسیب دیده به طور موقت فلج شده یا منجمد می شود. بدون حرکت این عضلات انتخاب شده در صورت ، ممکن است چین و چروک های خاصی نرم ، کاهش یافته یا حتی برطرف شود.

بوتاکس و سایر روش های درمانی ساخته شده با سم بوتولینوم گاهی اوقات نورولاسیون یا نوروتوکسین نامیده می شوند. گردنبند طلا را نیز بخوانید.

روش های درمانی ساخته شده با سم بوتولینوم با نام تجاری Botox Cosmetic ، Dysport و Xeomin به فروش می رسند.

 بوتاکس چه چیزی را می تواند اصلاح کند؟


بوتاکس فقط روی چین و چروک هایی که در اثر حرکت عضلات ایجاد می شوند کار می کند. این چروک ها به عنوان چین و چروک پوستی شناخته می شوند و اغلب "خطوط بیان" نامیده می شوند.

چین و چروک های شایع پوستی که بوتاکس می تواند درمان کند خطوطی در قسمت فوقانی صورت مانند "11" بین ابروها ، خطوط افقی پیشانی و پای کلاغ دور چشم است. این خطوط ناشی از لبخند زدن ، اخم کردن ، لرزیدن و سایر حالات صورت است.

بوتاکس روی خطوط ریز و چین و چروک های ناشی از افتادگی یا از بین رفتن حالت چرکی صورت کار نخواهد کرد. این موارد به چین و چروک های استاتیک معروف هستند. چین و چروک های استاتیک شامل خطوطی در گونه ها ، گردن و نواحی جغد هستند.

بوتاکس یک درمان دائمی نیست. برای ادامه اثرات کاهش چین و چروک ، درمان های مکرر لازم است. بیشتر افراد دریافتند که اثر شل کنندگی عضلات بوتاکس 3 تا 4 ماه طول می کشد. برای رفع موهای صورت از لیزر موهای زائد بهتر است استفاده شود.

عوارض و ملاحظات جانبی بوتاکس


ASPS بوتاکس را ایمن می داند و 6.7 میلیون عمل در سال 2015 انجام شده است. با از بین رفتن بوتاکس ، بیشتر عوارض آن فقط موقتی است.

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس عبارتند از:

در صورت تزریق در نزدیکی چشم ، افتادگی پلک یا ابرو
ضعف یا فلج عضلات اطراف
کهیر ، بثورات ، یا خارش
درد ، خونریزی ، کبودی ، تورم ، بی حسی یا قرمزی
سردرد
دهان خشک
علائم شبیه آنفولانزا
حالت تهوع
مشکل در بلع ، گفتار یا تنفس
مشکلات کیسه صفرا
تاری دید یا مشکلات بینایی
درمان نیز ممکن است به دلیل آنتی بادی هایی که با سم مبارزه می کنند ، نتیجه ندهد. این در کمتر از 1 درصد افرادی که درمان بوتاکس را تکرار کرده اند اتفاق می افتد. همچنین بخوانید : لیزر بیکینی

ASPS به افراد توصیه می کند بعد از درمان بوتاکس ناحیه تزریق را مالش یا ماساژ ندهند. این می تواند سم را به پوست اطراف منتقل کرده و باعث افتادگی عضلات و سایر مشکلات شود.

طبق آمار سال 2016 از ASPS ، متوسط هزینه تزریق بوتاکس 385 دلار است.

تزریق ژل یا تزریق پرکننده های پوستی که به عنوان ایمپلنت های تزریقی ، فیلر یا پرکننده های چین و چروک نیز شناخته می شوند با سوزن به پوست تزریق می شوند و برای اصلاح نقایص بافت نرم صورت ، از جمله چین و چروک های متوسط تا شدید صورت ، حجم دهی لب و گونه ، اصلاح فرم بینی و بازگرداندن یا اصلاح علائم از دست دادن چربی صورت استفاده می شود. 


پرکننده های پوستی چیست؟


پرکننده های پوستی ممکن است به جمع شدن لبهای نازک کمک کنند.
پرکننده های پوستی ، که بعضاً پرکننده های بافت نرم نیز نامیده می شوند ، موادی هستند که برای تزریق در زیر سطح پوست طراحی می شوند تا حجم و پری را ایجاد کنند.

مواد مورد استفاده در پرکننده های پوستی عبارتند از:

کلسیم هیدروکسی لپاتیت ، که یک ترکیب معدنی مانند است که در استخوان ها یافت می شود.
اسید هیالورونیک ، که در برخی مایعات و بافت های بدن وجود دارد که باعث جمع شدن پوست می شود.
پلی آلکیلیمید ، ژل شفاف و سازگار با بدن.
اسید پلی لاکتیک ، که باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر می شود.
میکروسفرهای پلی متیل-متاکریلات (PMMA) ، یک پرکننده نیمه دائمی
هر یک از اینها برای درمان علائم مختلف پیری یا سایر موارد آرایشی طراحی شده است.

مدت زمان کار و همچنین مدت دوام آنها نیز متفاوت است. بعضی از پرکننده ها 6 ماه دوام می آورند ، در حالی که بعضی دیگر 2 سال یا بیشتر دوام می آورند.

افراد باید نیازها و انتظارات فردی خود را با پزشک خود در میان بگذارند تا مشخص شود کدام ماده پرکننده بهترین انتخاب برای آنها است.

پرکننده های پوستی چه چیزی را می توانند اصلاح کنند؟


انواع مختلفی از پرکننده های پوستی برای درمان علائم مختلف پیری طراحی شده اند. بسته به پرکننده انتخاب شده ، ممکن است:

لبهای نازک و چاق و چله
مناطق کم عمق صورت را تقویت یا پر کنید
سایه یا چروک زیر چشم ناشی از پلک پایین را کاهش داده یا بردارید
جای زخم های فرو رفته را پر کنید یا نرم کنید
چین و چروک های ساکن را به خصوص در قسمت پایین صورت پر یا نرم کنید
چین و چروک های استاتیک شامل موارد دیگر است

https://www.medicalnewstoday.com/articles/320510

  • miitra saeedi
  • ۰
  • ۰

من همچنین با کارشناسان در مورد آنچه که آنها در یک مجموعه اصلی سرویس غذاخوری جستجو کردند ، صحبت کردم. این کارشناسان شامل ادی راس ، بنیانگذار و خالق اصلی محتوای Maximalist Studios و ویرایشگر طراحی ، تزئین و تهیه مواد غذایی قبلی برای Better Homes & Gardens ، شبکه غذایی ، Martha Stewart Living و House Beautiful بودند. ماریون هاور ، خریدار سابق هدایای تزئینی رومیزی برای Macy’s ؛ و سرآشپز Candy Argondizza ، معاون رئیس آشپزی و شیرینی فروشی در مرکز آشپزی بین المللی در زمان مصاحبه ما. برای چسباندن کاشی های آشپزخانه خود از چسب کاشی ضد آب استفاده کنید. استفاده از همتراز کننده کاشی می تواند به زیبایی کاشی ها بیافزاید.

برای تعیین دوام و در دسترس بودن مجموعه های ظروف غذاخوری ، من تا حد زیادی به نظرات مشتریان از Amazon ، Bed Bath & Beyond ، Crate and Barrel ، Macy’s و Williams Sonoma اعتماد کردم.

من به عنوان نویسنده پرسنل آشپزخانه برای Wirecutter ، انواع وسایل سفره داری از جمله لیوان های شراب ، لیوان های آشامیدنی و ظروف تخت و سایر وسایل و تجهیزات آشپزخانه را مرور کرده ام. قبل از پیوستن به Wirecutter ، من سردبیر مرکز بین المللی آشپزی در شهر نیویورک بودم و بیش از یک دهه در جنبه های مختلف صنعت غذا و رستوران کار کردم. من شخصی هستم که رستوران ها را برای دیدن سازنده بشقاب ورق می زنم و این باعث ناراحتی خانواده و دوستانم می شود. در مورد لیزر موهای زائد چه می دانید؟

این برای کیست
یک سرویس ظروف غذاخوری چینی کاملاً سفید یا چینی کاملاً کلاسیک ، بی انتها و متنوع است و برای هر مناسبتی مناسب است. به گفته کارشناسان ما ، غذا همیشه در بشقاب کاملاً سفید به نظر می رسد زیرا این طرح بدون حواس پرتی است. چه به دنبال یک مجموعه کامل از ظروف غذاخوری روزمره باشید یا چند بشقاب برای یک مهمانی تعطیلات انتخاب کنید ، سفید گزینه بهترین گزینه است. اگر هیچ یک از انتخاب های شما نظر شما را جلب نمی کند و ترجیح می دهید در این بازار خرید کنید ، برای راهنمایی به راهنمای خرید ظروف غذاخوری ما مراجعه کنید. مطلب ما را در مورد لیزر بیکینی بخوانید.

چطور برداشت کردیم
نمای نزدیک از مجموعه های مختلف ظروف غذاخوری سفید که روی زمینه سفید چیده شده اند.
ما برای به روزرسانی سال 2019 خود ، 30 دستگاه غذاخوری را آزمایش کردیم. عکس: سارا کوبوس
با هزاران الگو برای انتخاب ، خرید یک مجموعه ظروف شام می تواند یک کار ترسناک باشد. هدف ما یافتن بهترین نرم افزار سفید برای هر کسی که نمی خواهد به طور بی وقفه یک الگو را جستجو کند و فقط یک مجموعه متنوع ، مقرون به صرفه و با کیفیت را می خواهد که ماندگار باشد. ما مجموعه هایی را تنظیم کردیم که برای مراسم ظریف چینی مانند مهمانی شام به اندازه کافی ظریف و زیبا باشند اما برای استفاده روزمره نیز محکم و گاه به گاه باشند.

ظروف غذاخوری را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد ، اما ما به دلیل جذابیت زیبایی ، انعطاف پذیری و کاربردی بودن ، انتخاب خود را به ظروف سفالی یا چینی کاملاً سفید محدود کرده ایم. ظروف شام خوب باید یک بوم خنثی برای هر وعده غذایی باشد: همانطور که سرآشپز Candy Argondizza اشاره کرد ، "یک بشقاب سفید ساده به غذا اجازه می دهد بیانیه ای ارائه دهد تا چشم غذاخوری بدون حواس پرتی به سمت غذا کشیده شود." مجموعه های تزئینی می توانند هیجان انگیز باشند ، اما همچنین به احتمال زیاد با توجه به گذشت زمان ملاقات می کنند ، بنابراین ما از کسانی که هر طرح دارند جلوگیری می کنیم. و اگرچه فکر می کنیم ظروف سنگی گزینه عالی دیگری برای ظروف غذاخوری روزمره است ، اما معمولاً سفید نیست و سبک آن بسیار متفاوت است ، بنابراین فراتر از پارامترهایی است که برای این راهنما تنظیم کرده ایم. (برای مروری بر سرامیک های مختلف ، به راهنمای خرید ظروف غذاخوری مراجعه کنید.)

ما همچنین به دنبال مجموعه وسایل سرو و پذیرایی بودیم که می توانید موجودی آزاد بخرید ، که به شما امکان می دهد مجموعه را متناسب با نیاز خود تنظیم کرده و ظرف یا دو ظرف را که به طور حتم شکسته خواهد شد ، جایگزین کنید. در حالت ایده آل ، ما ست هایی می خواستیم که به شما امکان انتخاب کاسه های سوپ کم عمق یا کاسه های غلات عمیق ، لیوان های ساده قهوه یا لیوان های چای خوری و نعلبکی و انواع مختلف بشقاب های شام و سالاد را بدهند. اما حداقل ، فکر کردیم که هر مجموعه باید حاوی مواد ضروری باشد: بشقاب های شام و سالاد ، کاسه های غلات و لیوان های قهوه (دو نمونه اخیر از کاسه های آش و لیوان های چای خوری کاربردی تر و همه کاره ترند). همچنین مجموعه هایی با کاسه هایی که ته آن تخت ، خیلی عمیق یا خیلی کم عمق بودند را رد کردیم. قطعات اضافی سروی که در خارج از مکان اصلی ارائه می شوند یک امتیاز خوب محسوب می شوند اما برای ما یک شرط نیست.

سرانجام ، ما سعی کردیم مجموعه هایی از ظروف غذاخوری را که مدتی است وجود دارند پیدا کنیم ، که احتمال باقی ماندن آنها در جاده را افزایش می دهد. طول عمر الگوها مهم است ، به خصوص اگر شما نیاز به تعویض قطعات یا رشد مجموعه خود در آینده دارید. با این اوصاف ، ما مجموعه های جدیدتری را نیز آزمایش کردیم تا بتوانیم برخی از گزینه ها را با یک سبک مدرن تر در آن بگنجانیم و با سازنده تماس گرفتیم تا تأیید کنیم که آنها برای آینده قابل پیش بینی تولید می شوند. توجه: در حین نوشتن این راهنما ، برخی از انتخاب های ما را مشاهده کرده ایم که موجودی آنها کم و زیاد می شود ، که برای ظروف غذای معمولی غیر معمول نیست. ما همچنان بر در دسترس بودن انتخاب های خود نظارت خواهیم کرد ، اما با هر سازنده تأیید کرده ایم که اگر سهام کم یا در دسترس نباشد ، فقط موقتی است.

بیشتر بخوانید: گوشواره طلا ،

از جمله موارد استفاده از میز عسلی و جلو مبلی می توان به زیباتر کردن دکوراتیو خانه نام برد. انتخاب عسلی مناسب، باعث افزایش جلوه و زیبایی خانه می شوید.
از طرفی وجود این گونه میز عسلی و جلو مبلی در خانه برای زمان استراحت و یا در هنگام مهمان داری بسیار مفید واقع می شوند. با گذاشتن چای، میوه و انواع نوشیدنی روی میز جلو مبلی و عسلی، به خوبی می توان از مهمان پذیرایی کرد و یا در هنگام خستگی از آن ها استفاده نمود. برای خرید پرده این مطلب را بخوانید.

چگونه آزمایش کردیم
نمای بالا به پایین هر یک از مجموعه های پیشنهادی ما.
بشقاب های شام و سالاد از هر یک از مجموعه های پیشنهادی ما (در جهت عقربه های ساعت از بالا سمت چپ): دانس اینگامام ، جعبه و بشکه آسپن ، براسری ویلیامز سونوما و ودگوود وایت. عکس: سارا کوبوس
پس از در نظر گرفتن صدها مجموعه ظروف غذاخوری در فروشگاه ها و آنلاین ، به 30 تنظیم مکان رسیدیم

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-dinnerware-set/

  • miitra saeedi
  • ۰
  • ۰

انتخاب محصولات مناسب برای پروژه نصب کاشی می تواند مشکل باشد ، زیرا گزینه های زیادی وجود دارد. دوغاب کاشی یا ریز ساخت کاشی اشتباه می تواند تفاوت بین موفقیت در خانه سازی و یک پروژه کاملاً بی نقص باشد.

بنابراین چگونه در مورد دوغاب مناسب یا ملات ریز تصمیم گیری می کنید؟ این با داشتن تمام اطلاعات شروع می شود ، و این جایی است که این راهنما ارائه می شود!

در این راهنمای خرید ، همه چیزهایی را که باید در مورد مواد نصب کاشی بدانید یاد خواهید گرفت. آماده شوید تا در مورد تفاوت دوغاب و ملات thinset ، انواع مختلف دوغاب و thinset و نحوه انتخاب رنگ دوغاب متخصص باشید.

به علت پلیمر خاصی که در ساختار چسب کاشی و سرامیک پودری استفاده شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب دارد. مهمترین ویژگی های چسب سرامیک و کاشی پودری عبارتند از :

مقاومت بالای چسب کاشی و سرامیک پودری در  برابر نفوذ آب و نیز عدم تغییر شکل و شل شدگی آن  مانع تجمع حشرات ، باکتری ها  و قارچ ها می شود.

دوغاب کاشی در مقابل ملات تینست

دوغاب و ملات مواد اساسی برای نصب کاشی هستند ، اما اهداف مختلفی دارند. مردم تمایل دارند آنها را گیج کنند ، یا حتی فکر می کنند که آنها همان چیزها هستند.

ملات Thinset برای چسباندن کاشی ها به یک سطح استفاده می شود ، در حالی که دوغاب برای پر کردن فاصله بین کاشی ها پس از نصب آنها طراحی شده است. از آنجا که اهداف مختلفی را برآورده می کنند ، این مواد ترکیبات مختلفی دارند. استفاده از همتراز کننده کاشی نیز لازم است.

ملات تینست چیست؟

Thinset یک سیمان چسبی است که برای ایمن سازی کاشی کف و دیوار روی سطوح بتونی استفاده می شود. کلمه "thinset" گاهی به جای "ملات" استفاده می شود ، زیرا نوعی ملات اصلاح شده است که به طور خاص برای کاشی ساخته می شود.

Thinset از شن و ماسه ، آب و سیمان ساخته شده است و همچنین می تواند دارای مواد افزودنی برای افزایش اتصال ، مقاومت در برابر آب و انعطاف پذیری باشد. تولیدکنندگان ریزه کاری های ویژه ای را برای کاربردهای مختلف و سبک های مختلف کاشی ایجاد کرده اند.

 گروت چیست؟

تقریباً در هر پروژه نصب کاشی از دوغاب به عنوان پرکننده بین کاشی ها استفاده می شود. از آنجا که شکاف بین کاشی ها را پر می کند ، همچنین به عنوان اتصالات شناخته می شود ، اتصال بیشتری ایجاد می کند و از تراشه و ترک لبه های کاشی جلوگیری می کند.

دوغاب استاندارد از پایه سیمان پرتلند تقویت شده با پلیمر ساخته می شود و بسته به نوع آن ممکن است حاوی شن باشد یا نباشد. برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت و لک می توانید در مخلوط خود یک افزودنی یا سیلر لاتکس قرار دهید.

بیشتر بخوانید : لیزر بیکینی ، وسایل سرو و پذیرایی ،

انواع ملات

تولیدکنندگان ملات های تخصصی زیادی را برای به حداکثر رساندن عملکرد در کاربردهای مختلف تولید کرده اند. برای استفاده

بیشتر از نصب خود ، باید تار و پودری را پیدا کنید که دقیقاً برای شما ساخته شده است.

ملات اصلاح شده Thinset

Thinset اصلاح شده دارای مزایای دیگری است که با ملات استاندارد پیدا نخواهید کرد. محصولات اضافی ، مانند پلیمرهای لاتکس ، برای افزایش عملکرد و استحکام باند ، در پودر خشک ریز مخلوط می شوند. این بدان معناست که کاشی های شما به کف زیرین بهتر می چسبند ، و بند نازک پتانسیل کمتری برای جذب رطوبت نسبت به لایه رقیق اصلاح نشده دارد.

ملات تینست اصلاح نشده

به همین سادگی ، تین ست اصلاح نشده یک ملات کاشی است که در ترکیب پودر خشک هیچ افزودنی ندارد. افرادی که در حال کار با مانع رطوبت در طبقه زیر طبقه هستند ، مانند سیستم شلوتر ، استفاده از این نوع را انتخاب می کنند. مطلب ما در مورد گردنبند طلا را از دست ندهید.

اگر هنوز هم همه پاداش های جالب یک ملات اصلاح شده را می خواهید ، می توانید هنگام مخلوط کردن ریز ریز ، از مواد افزودنی مایع به جای آب استفاده کنید. این پلیمرهای مایع می توانند انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر آب و مقاومت پیوند را تقویت کنند.

ملات های کاشی با فرمت بزرگ

این نوع تین تیت به ملات بستر متوسط نیز معروف است و از مخلوط آب ، سیمان و ماسه درشت ساخته می شود. ملات بستر متوسط در یک لایه ضخیم تر از انواع دیگر ملات استفاده می شود ، به طور معمول ضخامت حداقل 1/2 ". ضخامت باعث افزایش زمان خشک شدن و ایجاد یک بافر بین کاشی و کف کف می شود. در مورد گوشواره طلا نیز بخوانید.

این ویژگی ها ملات تختخواب متوسط را برای کاشی های بزرگ ، که حداقل یک لبه آن 15 "یا بیشتر است ، عالی می کند. زمان خشک شدن آهسته تر ، خطر جمع شدن را کاهش می دهد ، زیرا ملات پخت می شود ، بنابراین کاشی های بزرگتر بدون هیچ گونه «لیپاژ» یا سطح ناهمواری به پیوند محکم تری می رسند. جداسازی ضخیم تر بین طبقه زیرین و کاشی ها همچنین می تواند باعث شود که کاشی های با فرم بزرگ شما ترک نخورند ، در صورت تغییر کف کف با گذشت زمان.

کاشی شیشه ای
ملات کاشی شیشه ای
از آنجا که شیشه شفاف و غیر متخلخل است ، کاشی های شیشه به چسب مخصوص لاغری احتیاج دارند. ملات سفید و افزودنی لاتکس ، نازک ترین گزینه برای استفاده از پشت و سایر کاربردهای کاشی شیشه است. رنگ باریک در پشت شیشه قابل مشاهده خواهد بود ، بنابراین یک چسب سفید به عنوان یک پس زمینه خنثی عمل می کند.

استفاده از پودر بندکشی ظاهر ناسازگاری در کاشی را به حداقل می رساند.
استاندارد خاصی برای استفاده از پودر درزبندی کاشی وجود ندارد بسته به اندازه کاشی می تواند متغیر باشد. مصارف رایج برای آن شامل پر کردن کاشی کف دوش و کاشی آشپزخانه است مقاوم در برابر آب ، اسید و مواد شیمیایی است.

خشک کن سریع

اگر می خواهید سریع بروید و سرعت نصب خود را بالا ببرید ، یک ملات سریع خشک برای شما انتخاب می شود. ملات با سرعت خشک شدن سریع تر ، ملات خشک کننده سریع باعث می شود تا سریعتر از محصولات دیگر به مرحله دوغاب سازی برسید. با ریز خشک شدن سریع ، می توانید کاشی خود را پایین بیاورید ، شروع به دوغاب سازی کنید و زندگی خود را ادامه دهید.

همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد

بدون خمپاره ملات

این چسب کاشی که به نام ملات غیر آویزان نیز شناخته می شود ، برای نگهداری قوی طراحی شده است. هنگام نصب کاشی بر روی دیوار از ملات اسلپ استفاده نکنید و می خواهید خطر لغزش و افتادگی را کاهش دهید. همچنین می توانید از ملاقه اسلامپ استفاده نکنید.

https://www.flooringinc.com/buyers-guide/what-is-grout.html

  • miitra saeedi