pinkrose

  • ۰
  • ۰

اهمیت دکوراسیون

چرا دکوراسیون بسیار مهم است؟

بالاترین میزان رضایت ما به عنوان برگزارکنندگان رویداد و مدیران در امارات از کار خود خارج می شویم ، هنگامی که می بینیم مشتریان شاد و رویدادهای موفقی که مهمانان لحظات مهیج را پشت سر بگذارند و همچنین چیزهای زیادی یاد بگیرند. ما در طول سالها تجربه ما در مدیریت رویداد تأیید کردیم که برای موفقیت هر رویدادی ، باید یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد کنید که همه حواس را درگیر کند. در اینجا ، نقش دکوراسیون در تهیه یک تجربه بصری برجسته به میهمانان شما می رسد.

ما به عنوان متخصص در مدلهای مختلف دکوراسیون داخلی در امارات متحده عربی ، ما می دانیم که اگرچه دکوراسیون می تواند درجه یک و قابل توجه باشد ، اما اگر جدی نگیریم ، می تواند حالت بدی به خود بگیرد و به نظر ساده می رسد. به عبارت دیگر ، دکوراسیون رویداد برای هر رویدادی درست مانند پذیرایی یا روشنایی ضروری است و نباید خارج از فرآیند برنامه ریزی رویدادهای شرکت باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای تزئین اتاق کودک ، ایده های دکوراسیون دیوار

برای تأکید بیشتر بر اهمیت دکوراسیون رویدادها در امارات متحده عربی یا هر جای دیگر جهان ، این عامل اصلی است که باعث ایجاد لحن و بیان روحیه مورد نظر شما برای رویداد شرکتی شما خواهد شد تا شرکت کنندگان را با روحیه صحیح و خلق قرار دهید. جو گرم و استقبال علاوه بر این ، دکوراسیون رویداد تعاملی سرانجام می تواند بخشی از سرگرمی های رویداد به خودی خود مانند چاله های آتش ، عناصر آب ، جعبه جعبه و غیره باشد ...

هنگام انتخاب سبکهای طراحی داخلی خود ، چه عناصری را باید در نظر بگیرید؟ همه اینها به نوع رویداد و محل انتخاب بستگی دارد. با این حال ، برخی از سؤالات می توانند به شما در برنامه ریزی دکوراسیون رویداد کمک کنند: موضوع رویداد شما چیست؟ چه چیزی فوراً شرکت کنندگان را جذب می کند؟ چه عناصر بصری می توانند به مکان اضافه شوند؟ در مورد طرح های رنگی چطور؟ از زیبایی سبکهای سنتی دکوراسیون غافل نشوید.

در پایان ، دکوراسیون رویداد نقش مهمی در موفقیت هر رویدادی ایفا می کند اما با محل برگزاری و هدف از گردهمایی متفاوت است. در Invent Creative & Event Solutions Dubai ، ما بر مفهوم سازی و طراحی مواردی که منحصر به فرد برای هر مشتری یا شرکت متناسب باشد ، تمرکز می کنیم. ما به عنوان متخصص در دکوراسیون رویداد امارات متحده عربی ، ما تلاش می کنیم تا دیدگاه های شما را به واقعیت تبدیل کنیم!

برنامه ریزی برای یک رویداد شرکتی به زودی؟ در مورد خدمات مدیریت رویدادهای ما در امارات بیشتر بدانید و نمونه کارها ما  بررسی کنید.

به جای اینکه سرمایه گذاری زیادی در طراحی مجدد منزل خود انجام دهید ، مزایای افزودنی های تزئینی را در نظر بگیرید. با اضافه کردن دکوراسیون می توانید به خانه خود لمس کنید. با الهام از انتخاب وسایل تزئینی مناسب ، می توانید با مطالعه سبک خانه ، عتیقه فروشی ها ، مجلات طراحی داخلی و کاتالوگ های خود پیدا کنید. به شکل ها ، رنگ ها ، مواد و الگوی دلخواه خود توجه کنید.

به منظور شکستن یکنواختی و اضافه کردن محیط چشمگیر در خانه سعی کنید عناصر مبلمان ، کارهای هنری و سایر لوازم جانبی را پیدا کنید. موارد موجود در طراحی ناموفق خانه شما باید حذف شود یا در صورت امکان می توانید آنها را دوباره تعریف کنید.

چند خانه را در خانه خود انتخاب کنید که وسایل جانبی آن را پر کنید ، مانند مکانی بالای شومینه ، یک میز قهوه ، بخشی از اتاق نشیمن و موارد مشابه. باشد که اینها مناطق اولویتی باشند که با عناصر تزئینی آن را پر خواهید کرد. بهترین دکوراسیون ها کسانی هستند که داستان را برای خودشان و کسانی که شخصیت شما را تحت فشار قرار می دهند ، تعریف می کنند. تصویر مورد علاقه خود را روی شومینه آویزان کنید یا گلدان های مورد علاقه خود را روی میز قرار دهید. اما بگذارید همه اینها با بقیه اتاق هماهنگ باشند.

قفل های روی درب ، دستگیره ها را روی آشپزخانه و کمد ها تغییر دهید ، هر چیزی را که از سبک خارج است با اتاق خود پرتاب کنید. می توانید منابع نورپردازی را با چند چراغ عاشقانه دیگر تغییر دهید. می توانید بالش های تزئینی را به تخت اضافه کنید. امکانات بیشمار است و خلاقیت شما نیز هست ، بنابراین از تخیل خود استفاده کنید و دکوراسیون منزل جذاب و تازه ای ایجاد کنید!

 

https://invent-uae.com/blog/why-is-event-decoration-so-important/

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی