pinkrose

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به حرفه ای در صنعت موتور علاقه مند هستید و تجربه ای بی نظیر را می خواهید - ادامه مطلب را بخوانید!

ما با تأیید دوره های مورد تأیید نهاد صنعت موتور ، موسس ترین ارائه دهنده آموزش خودرو در منطقه هستیم.

کارگاه های ما کاملاً مجهز به جدیدترین تجهیزات و فناوری تشخیصی هستند تا اطمینان حاصل شود دانش آموزان ما به روزترین دانش صنعت و تجربه عملی را با کیت مورد استفاده متخصصان صنعت موتور دارند.

در دوره آموزش مکانیک خودرو شما تمام مهارت های لازم برای بازرسی ، تشخیص و تعمیر خودرو را خواهید آموخت. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره مکانیک خودرو ، گواهینامه فنی و حرفه ای دوزبانه که در داخل و خارج کشور معتبر است دریافت خواهید کرد.

موتور خودرو

طیف گسترده ای از اتومبیل ، دوچرخه و پروژه های مبتنی بر موتور ما به شما امکان می دهد تجربه کار در انواع مختلف وسایل نقلیه را کسب کنید. این به شما کمک می کند تا با ایجاد آگاهی از کار در یک محیط اتومبیل متنوع و متنوع ، برای شغل آینده خود آماده شوید.

بسته به سطح دوره ، شما همه چیز را در مورد موتورها ، شاسی ها ، سیستم های الکتریکی ، سیستم تعلیق ، گیربکس ها و سایر عناصر مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک تکنسین خودرو یاد خواهید گرفت. ما چندین سیستم تشخیصی در حال استفاده داریم ، بسته های شبیه سازی آنلاین برای افزایش تجربه یادگیری شما و ابزارهای هر شغل. همچنین این فرصت را خواهید داشت که در مورد خدمات مشتری و اهمیت مهارت های ارتباطی خوب ، کار به صورت جداگانه و به عنوان یک تیم ، اطلاعات کسب کنید.

ما همچنین مفتخریم که از دوره های ورود 3 تورتو در سطح 1 ، 2 و 3 که شامل سرویس و تعمیر وسایل نقلیه برقی و هیبریدی است ، طیف وسیعی از مدارک را ارائه می دهیم. این مهارت ها و سطح دانش فنی جدید در حال حاضر فرصت های شغلی بیشتری را برای دانشجویان ما ایجاد می کند ، انتظار می رود که تقاضا در آینده نیز افزایش یابد.

می توانید دوره یا راهنمای کارآموزی را از اینجا بارگیری کنید. این مرکز آموزشی یک محیط یادگیری تمیز ، مدرن و چند منظوره را شامل کارگاه های بزرگ با آخرین فن آوری و مجموعه ای از کلاس های آموزشی تعاملی برای مشکلات برق خودرو ارائه می دهد. همه کارگاه ها برای ارائه طیف گسترده ای از برنامه های عملی "زندگی واقعی" طراحی و مجهز شده اند تا اطمینان حاصل کنند که شما از آخرین پیشرفت های صنعت پیش خواهید بود. متخصصان بسیار باتجربه اتومبیل ما در حرفه انتخابی شما بالاترین استاندارد آموزش با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند و به شما اطمینان می دهند که به دانش و مهارت های اساسی مجهز باشید.

ارزیابی خودرو

دوره ها و آموزش ها از دوره های آماده سازی اعتباربخشی IMI (ATA) تا دوره آموزش IMI در MET ، تعمیرات صفحه / بدنه ، رنگ آمیزی / اصلاح ، ارزیابی دستگاه آسیب دیدگی خودرو (VDA) ، F-Gas / تهویه مطبوع و تکنیک های تعمیر هوشمند است. برنامه های آموزشی سفارشی همچنین می توانند متناسب با نیازهای خاص شما طراحی و ارائه شوند و انواع خاصی از آموزش را می توان در مکانی متناسب با نیازهای شما (با توجه به امکانات و تجهیزات موجود) ارائه داد.

ما همچنین در ارائه برنامه های کارآموزی خودرو تخصص داریم و نیاز افراد بسیار ماهر و فداکار را برای پیشبرد مداوم صنعت وسایل نقلیه موتوری درک می کنیم. دوره های کارآموزی زیر در مرکز آموزش خودرو ما ارائه می شود: مکانیک وسایل نقلیه سبک و وسایل نقلیه سنگین ، برق اتوماتیک ، تعمیر بدنه ، توزیع رنگ / اصلاح و توزیع قطعات خودرو.

این یک صنعت سریع و با فناوری پیشرفته است که هر روز با یک چالش متفاوت روبرو خواهید شد. از استفاده از رایانه برای تشخیص و بسیاری از ابزارها و تجهیزات تخصصی ، همه موارد مهم و پارچه های روغنی نیستند!

بیشتر بخوانید: آموزش plc ، مهارتهای لازم تعمیر تلفن همراه

موارد مهم در اینجا جزئیات و توانایی دنبال کردن دقیق دستورالعمل ها است. شما همچنین بخشی از یک تیم خواهید بود ، بنابراین مهارت های ارتباطی خوب بسیار حیاتی است. بهترین خبر از همه این است که ما یک مرکز آموزش چند میلیون پوندی داریم. این بدان معناست که کارآموزان ما در لبه بالایی هستند و با آخرین فن آوری آموزش می بینند.

به عنوان بخشی از کارآموزی وسایل نقلیه سنگین ، می توانید در انستیتوی مهندسان حمل و نقل جاده ای (IRTE) ثبت نام رایگان کنید. این یکی از معتبرترین نام ها در حمل و نقل انگلستان است و از مهندسان در طول حرفه خود پشتیبانی می کند و استانداردهای بالا را با تأکید بر ایمنی و بهترین روش تشویق می کند.

افراد پس از شرکت در دوره  آموزش برق خودرو می توانند به استخدام شرکت های تعمیراتی خودرو درآیند و یا این که فعالیت خود را به صورت مستقل و شخصی با راه اندازی تعمیرگاه برق خودرو ادامه دهند. امکان پیشرفت در این حرفه بسیار بالا بوده و افراد می توانند پس از مدتی تعمیرگاه خود را گسترش داده و تعدادی کارگر و پرسنل نیز استخدام نمایند.

https://www.training2000.co.uk/sector-specific-business-training/automotive/

 

  • miitra saeedi
  • ۰
  • ۰

در تعمیر تلفن همراه ، مهارت های شخص مهم است و نه شرایط تحصیلی او. و شخصی که قادر به تعمیر کامل است ، در صنعت همیشه مورد احترام و احترام است حتی اگر تحصیلات رسمی را نگذرانده باشد و یا مدرک دانشگاهی نداشته باشد.

مزیت های تعمیر موبایل

1. یادگیری تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است


درک نحوه کارکرد تلفن همراه و نحوه تعمیر آن در صورت بروز اشکال نسبتاً آسان است. از سخت افزار گرفته تا نرم افزار تلفن به راحتی توسط یک متخصص خوب تعمیر تلفن همراه قابل تعمیر است.

این واقعیت که تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است ، این کار را برای افرادی که می خواهند شغل خوبی برای خود ایجاد کنند اما ممکن است تحصیلات دانشگاهی یا تحصیلات رسمی کافی نداشته باشند ، حتی بیشتر مناسب می کند.

 

در حالی که یک برنامه آموزشی فقط ممکن است تکنیک ها و روش های مربوط به آن دوره را در بر بگیرد ، وقتی فناوری جدیدی در تلفن های هوشمند و تبلت ها ارائه می شود ، بسیاری از یادگیری ها به صورت Real-time اتفاق می افتد.

 

به عنوان مثال ، کسانی که چند سال پیش در یک دوره تعمیر موبایل شرکت کرده اند ممکن است در مورد اسکنر اثر انگشت و چشم که در بسیاری از تلفن های همراه در دنیای امروز وجود دارد آموزش ندیده اند. برای این منظور می توانید یک آموزش مداوم برای یادگیری این فن آوری های جدید تلفن همراه در نظر بگیرید بدون اینکه وقت زیادی را صرف کار کنید.

 

2. دوره آموزش کوتاه است


متخصصان تعمیر تلفن های همراه مجبور نیستند زمان زیادی را برای آموزش صرف کنند
شغل آنها همانطور که قبلاً بحث کردیم ، یادگیری تعمیر موبایل آسان است و فقط در مدت زمان 2 تا 3 ماه قابل یادگیری است. روش ها و روش های تعمیر بسیار آسان است و به همین دلیل است که برنامه های آموزشی کوتاه پوشش فناوری ها و محصولات مربوط به تکنسین ها هستند.

بیشتر بخوانید: آموزش plc ، مشکلات رایج برق خودرو

 

در عین حال ، اگر می خواهید در دوره تعمیر موبایل در بمبئی شرکت کنید ، دلایل زیادی برای پیوستن به موسسه پریزم برای یادگیری تعمیر موبایل وجود دارد. موسسه پریزم با داشتن مربیان باتجربه و یک برنامه درسی گسترده که با مشاوره شغلی و پشتیبانی فنی رایگان همراه است ، برای دانش آموزانی که می خواهند تعمیرات موبایل را بیاموزند و حرفه خوبی را در آن ایجاد کنند ، انتخاب برتر است.

 

اگر تکنسین به فن آوری های جدید هر زمان که معرفی شوند نیاز به آموزش بیشتر دارد ، موسسات برنامه هایی را ارائه می دهند که فناوری جدید را به روش صرفه جویی در زمان پوشش می دهند تا کار برای این متخصصان تأثیر نگذارد.

 

3- این گزینه ایده آل برای افراد باهوش گجت است

من با افراد زیادی روبرو شده ام که فقط به دلیل اینکه علاقه زیادی به اسباب و وسایل دارند و می توانند مدام خود را از طریق آموزش های آنلاین به روز کنند ، می توانند به سرعت و به راحتی تلفن همراه خود را تعمیر کنند. تصور کنید که چنین افرادی پس از آموزش رسمی مناسب در زمینه تعمیر تلفن های همراه چقدر خوب عمل می کنند! هر کسی که واقعاً دوست دارد تلفن های همراه خود را از هم جدا کرده و مونتاژ کند و سعی کند دریابد که چگونه مدارها و سایر قطعات به یکدیگر متصل هستند ، امری طبیعی در مورد تعمیر تلفن های همراه خواهد بود.

https://www.prizminstitute.com/blog/tips-for-cell-phone-repair-technicians/

 

  • miitra saeedi
  • ۰
  • ۰

در اینجا 4 نوع رایج از سوختن بو وجود دارد:

سوزاندن لاستیک. این نشانه قابل توجهی از عملکرد موتور موتور برای مدت طولانی است. در زیر دلایل خاصی وجود دارد که بوی لاستیک ماشین شما را بوجود می آورد:
مشکل کلاچ
مشکل ذوب تسمه درایو
مشکل نشت روغن
مشکل نشت خنک کننده. در صورت بروز مشکل نشت مایع خنک کننده ، تعمیر سیستم تهویه مطبوع خودرو انجام می شود.
سوزاندن پلاستیک معمولاً پس از راه اندازی فن و بخاری در اتومبیل رخ می دهد. در زیر دلایل خاصی وجود دارد که بوی پلاستیک ماشین شما را سوزانده است:
بو از بخاری

مشکل کوتاه برق


درخواست کمک از یک تکنسین برای تعمیر برق اتوماتیک کار بسیار خوبی است. اگر بوی پلاستیک سوخته در اتومبیل خود احساس می کنید ، نیاز به تعمیر برق و الکترونیک دارید تا از بروز مشکلات اساسی در استفاده از ماشین جلوگیری کنید.

سوختن روغن این مشکل هنگامی رخ می دهد که روغن موجود در اگزوز خارج می شود. بیایید به برخی از دلایل زیر نگاهی بیندازیم:
مشکل تعویض روغن انجام شد. اطمینان حاصل کنید که تعویض روغن به درستی انجام شده است تا از این مشکل دور شوید. همچنین ، شستشوی مایع توسط یک مکانیک حرفه ای اتومبیل باید انجام شود.
مشکل از بین رفتن فیلتر روغن
مشکل خرابی پلاگین روغن

همچنین بخوانید: آموزش plc

واشرهای خراب


برای این موارد ، ما باید با متخصصان برق و الکترونیک مشورت کنیم یا ماشین را به مرکز گارانتی هدایت کنیم. همچنین ، تعمیر و نگهداری مناسب باید به طور منظم انجام شود تا سلامت خودرو شما حفظ شود و به دارندگان اتومبیل توصیه می شود سیستم سوخت خودرو را به خوبی درک کنند.

فرش در حال سوختن. معمولاً زمانی اتفاق می افتد که خودرویی نیاز به تعمیر ترمز داشته باشد. ترمزها می توانند بوی سوختگی خودرو را منتشر کنند و در صورت بروز چنین اتفاقی ، معمولاً به تعویض لنت ترمز نیاز است.

بیشتر بخوانید: آموزش مکانیک خودرو


بیایید وقت خود را برای یک سرویس کامل تشخیصی سوار شوید!
اگر مشکوک هستید که ممکن است اتومبیل شما از نظر برق و الکترونیک دارای مشکلاتی برای تشخیص و تعمیر باشد ، فوراً با Ride Time آن را سرویس کنید. اگر سریع اقدام کنید ، می توانید از تعمیرات گران قیمت مانند تعویض دینام ، تراز چرخ ها یا سیم کشی برق جلوگیری کنید.

Ride Time بهترین شریک زندگی شما برای نگهداری ماشین و طرفدار شما برای مشکلات سیستم های الکتریکی خودرو است. اگر وسایل نقلیه ناوگان ارائه می دهید ، Ride Time دارای متخصصان زیادی برای تهیه حجم بیشتری از وسایل نقلیه برای کارهای تشخیصی و تعمیراتی است.

زندگی در وینیپگ یا کلگری آب؟ آیا ماشین شما نیاز به تشخیص الکتریکی دارد؟ اکنون به Ride Time بیایید! از اتومبیل خود در مرکز خدمات 8 ساحلی ما بازدید کنید ، ما می توانیم سلامت وسیله نقلیه شما را با برآورد معقول تعمیر خودکار ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنیم و اطمینان حاصل کنیم که تعمیرات لازم برای عملکرد روان آن را دریافت می کنید. امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات را بصورت آنلاین تعیین کنید.

 

  • miitra saeedi