pinkrose

  • ۰
  • ۰

در اینجا 4 نوع رایج از سوختن بو وجود دارد:

سوزاندن لاستیک. این نشانه قابل توجهی از عملکرد موتور موتور برای مدت طولانی است. در زیر دلایل خاصی وجود دارد که بوی لاستیک ماشین شما را بوجود می آورد:
مشکل کلاچ
مشکل ذوب تسمه درایو
مشکل نشت روغن
مشکل نشت خنک کننده. در صورت بروز مشکل نشت مایع خنک کننده ، تعمیر سیستم تهویه مطبوع خودرو انجام می شود.
سوزاندن پلاستیک معمولاً پس از راه اندازی فن و بخاری در اتومبیل رخ می دهد. در زیر دلایل خاصی وجود دارد که بوی پلاستیک ماشین شما را سوزانده است:
بو از بخاری

مشکل کوتاه برق


درخواست کمک از یک تکنسین برای تعمیر برق اتوماتیک کار بسیار خوبی است. اگر بوی پلاستیک سوخته در اتومبیل خود احساس می کنید ، نیاز به تعمیر برق و الکترونیک دارید تا از بروز مشکلات اساسی در استفاده از ماشین جلوگیری کنید.

سوختن روغن این مشکل هنگامی رخ می دهد که روغن موجود در اگزوز خارج می شود. بیایید به برخی از دلایل زیر نگاهی بیندازیم:
مشکل تعویض روغن انجام شد. اطمینان حاصل کنید که تعویض روغن به درستی انجام شده است تا از این مشکل دور شوید. همچنین ، شستشوی مایع توسط یک مکانیک حرفه ای اتومبیل باید انجام شود.
مشکل از بین رفتن فیلتر روغن
مشکل خرابی پلاگین روغن

همچنین بخوانید: آموزش plc

واشرهای خراب


برای این موارد ، ما باید با متخصصان برق و الکترونیک مشورت کنیم یا ماشین را به مرکز گارانتی هدایت کنیم. همچنین ، تعمیر و نگهداری مناسب باید به طور منظم انجام شود تا سلامت خودرو شما حفظ شود و به دارندگان اتومبیل توصیه می شود سیستم سوخت خودرو را به خوبی درک کنند.

فرش در حال سوختن. معمولاً زمانی اتفاق می افتد که خودرویی نیاز به تعمیر ترمز داشته باشد. ترمزها می توانند بوی سوختگی خودرو را منتشر کنند و در صورت بروز چنین اتفاقی ، معمولاً به تعویض لنت ترمز نیاز است.

بیشتر بخوانید: آموزش مکانیک خودرو


بیایید وقت خود را برای یک سرویس کامل تشخیصی سوار شوید!
اگر مشکوک هستید که ممکن است اتومبیل شما از نظر برق و الکترونیک دارای مشکلاتی برای تشخیص و تعمیر باشد ، فوراً با Ride Time آن را سرویس کنید. اگر سریع اقدام کنید ، می توانید از تعمیرات گران قیمت مانند تعویض دینام ، تراز چرخ ها یا سیم کشی برق جلوگیری کنید.

Ride Time بهترین شریک زندگی شما برای نگهداری ماشین و طرفدار شما برای مشکلات سیستم های الکتریکی خودرو است. اگر وسایل نقلیه ناوگان ارائه می دهید ، Ride Time دارای متخصصان زیادی برای تهیه حجم بیشتری از وسایل نقلیه برای کارهای تشخیصی و تعمیراتی است.

زندگی در وینیپگ یا کلگری آب؟ آیا ماشین شما نیاز به تشخیص الکتریکی دارد؟ اکنون به Ride Time بیایید! از اتومبیل خود در مرکز خدمات 8 ساحلی ما بازدید کنید ، ما می توانیم سلامت وسیله نقلیه شما را با برآورد معقول تعمیر خودکار ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنیم و اطمینان حاصل کنیم که تعمیرات لازم برای عملکرد روان آن را دریافت می کنید. امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات را بصورت آنلاین تعیین کنید.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۳
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی