pinkrose

  • ۰
  • ۰

اگر به حرفه ای در صنعت موتور علاقه مند هستید و تجربه ای بی نظیر را می خواهید - ادامه مطلب را بخوانید!

ما با تأیید دوره های مورد تأیید نهاد صنعت موتور ، موسس ترین ارائه دهنده آموزش خودرو در منطقه هستیم.

کارگاه های ما کاملاً مجهز به جدیدترین تجهیزات و فناوری تشخیصی هستند تا اطمینان حاصل شود دانش آموزان ما به روزترین دانش صنعت و تجربه عملی را با کیت مورد استفاده متخصصان صنعت موتور دارند.

در دوره آموزش مکانیک خودرو شما تمام مهارت های لازم برای بازرسی ، تشخیص و تعمیر خودرو را خواهید آموخت. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره مکانیک خودرو ، گواهینامه فنی و حرفه ای دوزبانه که در داخل و خارج کشور معتبر است دریافت خواهید کرد.

موتور خودرو

طیف گسترده ای از اتومبیل ، دوچرخه و پروژه های مبتنی بر موتور ما به شما امکان می دهد تجربه کار در انواع مختلف وسایل نقلیه را کسب کنید. این به شما کمک می کند تا با ایجاد آگاهی از کار در یک محیط اتومبیل متنوع و متنوع ، برای شغل آینده خود آماده شوید.

بسته به سطح دوره ، شما همه چیز را در مورد موتورها ، شاسی ها ، سیستم های الکتریکی ، سیستم تعلیق ، گیربکس ها و سایر عناصر مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک تکنسین خودرو یاد خواهید گرفت. ما چندین سیستم تشخیصی در حال استفاده داریم ، بسته های شبیه سازی آنلاین برای افزایش تجربه یادگیری شما و ابزارهای هر شغل. همچنین این فرصت را خواهید داشت که در مورد خدمات مشتری و اهمیت مهارت های ارتباطی خوب ، کار به صورت جداگانه و به عنوان یک تیم ، اطلاعات کسب کنید.

ما همچنین مفتخریم که از دوره های ورود 3 تورتو در سطح 1 ، 2 و 3 که شامل سرویس و تعمیر وسایل نقلیه برقی و هیبریدی است ، طیف وسیعی از مدارک را ارائه می دهیم. این مهارت ها و سطح دانش فنی جدید در حال حاضر فرصت های شغلی بیشتری را برای دانشجویان ما ایجاد می کند ، انتظار می رود که تقاضا در آینده نیز افزایش یابد.

می توانید دوره یا راهنمای کارآموزی را از اینجا بارگیری کنید. این مرکز آموزشی یک محیط یادگیری تمیز ، مدرن و چند منظوره را شامل کارگاه های بزرگ با آخرین فن آوری و مجموعه ای از کلاس های آموزشی تعاملی برای مشکلات برق خودرو ارائه می دهد. همه کارگاه ها برای ارائه طیف گسترده ای از برنامه های عملی "زندگی واقعی" طراحی و مجهز شده اند تا اطمینان حاصل کنند که شما از آخرین پیشرفت های صنعت پیش خواهید بود. متخصصان بسیار باتجربه اتومبیل ما در حرفه انتخابی شما بالاترین استاندارد آموزش با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند و به شما اطمینان می دهند که به دانش و مهارت های اساسی مجهز باشید.

ارزیابی خودرو

دوره ها و آموزش ها از دوره های آماده سازی اعتباربخشی IMI (ATA) تا دوره آموزش IMI در MET ، تعمیرات صفحه / بدنه ، رنگ آمیزی / اصلاح ، ارزیابی دستگاه آسیب دیدگی خودرو (VDA) ، F-Gas / تهویه مطبوع و تکنیک های تعمیر هوشمند است. برنامه های آموزشی سفارشی همچنین می توانند متناسب با نیازهای خاص شما طراحی و ارائه شوند و انواع خاصی از آموزش را می توان در مکانی متناسب با نیازهای شما (با توجه به امکانات و تجهیزات موجود) ارائه داد.

ما همچنین در ارائه برنامه های کارآموزی خودرو تخصص داریم و نیاز افراد بسیار ماهر و فداکار را برای پیشبرد مداوم صنعت وسایل نقلیه موتوری درک می کنیم. دوره های کارآموزی زیر در مرکز آموزش خودرو ما ارائه می شود: مکانیک وسایل نقلیه سبک و وسایل نقلیه سنگین ، برق اتوماتیک ، تعمیر بدنه ، توزیع رنگ / اصلاح و توزیع قطعات خودرو.

این یک صنعت سریع و با فناوری پیشرفته است که هر روز با یک چالش متفاوت روبرو خواهید شد. از استفاده از رایانه برای تشخیص و بسیاری از ابزارها و تجهیزات تخصصی ، همه موارد مهم و پارچه های روغنی نیستند!

بیشتر بخوانید: آموزش plc ، مهارتهای لازم تعمیر تلفن همراه

موارد مهم در اینجا جزئیات و توانایی دنبال کردن دقیق دستورالعمل ها است. شما همچنین بخشی از یک تیم خواهید بود ، بنابراین مهارت های ارتباطی خوب بسیار حیاتی است. بهترین خبر از همه این است که ما یک مرکز آموزش چند میلیون پوندی داریم. این بدان معناست که کارآموزان ما در لبه بالایی هستند و با آخرین فن آوری آموزش می بینند.

به عنوان بخشی از کارآموزی وسایل نقلیه سنگین ، می توانید در انستیتوی مهندسان حمل و نقل جاده ای (IRTE) ثبت نام رایگان کنید. این یکی از معتبرترین نام ها در حمل و نقل انگلستان است و از مهندسان در طول حرفه خود پشتیبانی می کند و استانداردهای بالا را با تأکید بر ایمنی و بهترین روش تشویق می کند.

افراد پس از شرکت در دوره  آموزش برق خودرو می توانند به استخدام شرکت های تعمیراتی خودرو درآیند و یا این که فعالیت خود را به صورت مستقل و شخصی با راه اندازی تعمیرگاه برق خودرو ادامه دهند. امکان پیشرفت در این حرفه بسیار بالا بوده و افراد می توانند پس از مدتی تعمیرگاه خود را گسترش داده و تعدادی کارگر و پرسنل نیز استخدام نمایند.

https://www.training2000.co.uk/sector-specific-business-training/automotive/

 

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی