pinkrose

  • ۰
  • ۰

رنگهای گرم و خاکی نشانگر سبک طراحی کشور فرانسه است ، همانطور که مبلمان چوبی فرسوده و زینتی دارند. این سبک الهام بخش از خانه های مزرعه است.

طراحی کشور فرانسه ممکن است شامل تن های نرم و گرم از رنگ های قرمز ، زرد یا طلایی و مواد طبیعی مانند سنگ و آجر باشد. طراحی کشور فرانسه می تواند شامل مجموعه ظروف چینی تزئینی و ملافه های سنگین و روتختی باشد.

طراحی کشور فرانسه

BOHEMIAN
Bohemian یک سبک محبوب برای طراحی خانه و مد است. این یک سبک زندگی بی دقتی و قوانین کمی را نشان می دهد ، به جز پیروی از میل قلب شما.

خانه های Bohemian ممکن است شامل مبلمان پرنعمت و وسایل جانبی سبک ، منسوجات و فرش های الهام گرفته از سطح جهانی ، نمایش مجموعه ها و مواردی باشد که در منابع بسیار متنوعی از جمله بازار کک و طی سفرهای شخصی یافت می شود.

غیر معمول نیست که هنگام وارد کردن سبک بوهمی ، بالش های کف و فضای صندلی راحت را مشاهده کنید. این سبک التقاطی می تواند یک لوستر فوق العاده لعاب را با یک فرش خوش پوشیده و یک صندلی میانه قرن جفت کند. با سبک Bohemian ، یک رفتار ناعادلانه و عادلانه وجود دارد که هرچه دوست دارید ادامه پیدا کنید.

داخلی زالزالک

روستیک
طراحی روستایی با الهام از طبیعی و با استفاده از عناصر خام و اغلب ناتمام از جمله چوب و سنگ ترسیم می شود.

طراحی روستایی ممکن است لوازم جانبی بیرون از خانه را با گرمی تقلید از طراحی و جزئیات معماری که شامل ویژگی هایی مانند سقف های طاق آراسته با تیرهای چوبی یا کف های چوبی بازپسگیر شده باشد باشد.

بسیاری از طرح ها امروزه طراحی روستایی را با مبلمان و لوازم جانبی مدرن تر ادغام می کنند.

طراحی روستایی

شیک SHABBY
شیک Shabby با الهام از لباس پرنعمت است ، اما در مقایسه با سبک های غیرمتعارف و سبک های دیگر ، بیشتر زنانه ، نرم و لطیف تر به نظر می رسد.

مبلمان شیک و شیک اغلب مضطرب هستند یا به این ترتیب ظاهر می شوند. تمایل دارد نقاشی های زیبایی به پایان برسد. پالت های رنگ Shabby Chic شامل رنگ های سفید ، خامه و پاستیل است. لامپ های کم نور و آویز های دیواری ممکن است تزئین شده و ادامه روند زنانه و تزئینات شیک و شیک است.

HOLLYWOOD GLAM
هالیوود گلم نیز به عنوان هالیوود ریجنسی (سبک Regent) نامیده می شود ، یک سبک دکوراسیون است که تمایل به لوکس بودن ، فراتر از حد و شفاف بودن دارد. این یک سبک طراحی زیبا و مناسب برای صاحب خانه ای است که از اظهار نظر لذت می برد.

این سبک از طراحی می تواند برخی از ویژگی های طراحی ویکتوریا را شامل شود ، از جمله مخمل خواب دار ، مخمل ، مخمل ، تاپینگ و عتیقه. پالت های رنگی مخصوصاً جسورانه هستند - بنفش ، قرمز و فیروزه ای را تصور کنید.

تزئین Kenmore

کاستال / همپتون
سبک ساحل همچنین به سبک همپتون لقب گرفته است ، که از منطقه ساحلی نمادین ایالات متحده است. از ویژگی های مشترک می توان به پالت های رنگی سبک و مطبوع با سایه خنثی خنک جفت شده با بلوز و سبزی اشاره کرد. مبلمان اغلب سفید یا بژ است. اتاق می تواند دارای عناصر چوب باشد و لوازم جانبی اغلب از دریا الهام گرفته می شوند.

الگوهای راه راه آبی و سفید برای بالش ها ، پنجره های بزرگ ، کاناپه های مخمل خواب دار سفید و چوب سفید رنگ شده نیز اجزای رایج در سبک کلاسیک ساحل / همپتون هستند.

قصد ایجاد محیطی آرام و راحت است که از ساحل و اقیانوس الهام گرفته شده است.

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی