pinkrose

  • ۰
  • ۰

مطالعه پاتریکس دیواری از آثار هنری توسط ریچارد کرن دیوید نونان سام دورانت کارول بوو و دیگران را نشان می دهد

آیا به دنبال ایده های دکوراسیون دیواری برای تازه کردن فضای خود هستید؟ آن دیوارهای خالی مملو از امکانات هستند و چند مورد اضافی می تواند خانه را مانند خانه جلوه دهد. اگر آماده هستید آن دیوارهای محکم و برهنه را به قسمتهای اصلی شیک تبدیل کنید ، ادامه مطلب را بخوانید. مهم نیست که سبک شما باشد ، ما ترفندهایی داریم که می تواند دیوارهای شما را تقویت کرده و شخصیت و سلیقه شما را بیرون بکشد. این که آیا شما یک مجموعه هنری هستید ، علاقه مندان به طبیعت و یا یک عاشق کتاب ، می توانید دیوارهای خود را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید با چیزهایی که دوست دارید محاصره شوید. 20 ایده دکوراسیون دیواری را کشف کنید که مطمئناً به خانه شما سبک اضافه می کنند.

با خرید پرده ای شیک می‌توانید جلوه‌ای خاص به اتاق و خانه خود بدهید. اما برای انتخاب پرده تنها نباید به زیبایی آن دقت کرد. برای انتخاب پرده نکات مهمتری هم وجود دارد که باید به آن دقت کنید. یکی از دلایل استفاده از پرده در اتاق، تنظیم میزان نور ورودی به داخل است پس باید در انتخاب پرده، به نوع ، جنس و رنگ آن بسیار دقت نمایید.

1. به سراغ هنر مقیاس بزرگ بروید

گرانت گیبسون اجازه می دهد عکس Peggy Wong با ابعاد 10 x 6 take در مرکز اتاق در یک اتاق نشیمن مشتری قرار بگیرد. عکس: کاترین مک دونالد

یک نقاشی یا عکس بزرگ باعث جلب توجه می شود و لحن را در یک فضای کوچک تنظیم می کند. یک عکس سیاه و سفید را در یک فضای مینیمالیستی امتحان کنید یا رنگ را با یک قطعه انتزاعی پر جنب و جوش اضافه کنید. عکس بزرگ اقیانوس در اتاق نشیمن ساده می تواند جزو وسایل دکوری لوکس به شمار رود.

2. ایجاد یک دیوار گالری

مطالعه پاتریکس دیواری از آثار هنری توسط ریچارد کرن دیوید نونان سام دورانت کارول بوو و دیگران را نشان می دهد

آپارتمان فروشندگان طراحی لورنس و پاتریک سگوین در پاریس دارای دیواری از آثار هنری توسط ریچارد کرن ، دیوید نونان ، سام دورانت ، کارول بوو و دیگران است. پیر Jeanneret و Charlotte Perriand میز و صندلی چرخان را طراحی کردند. صندلی سالن توسط ژان پروو است.

هیچ چیز دقیقاً مانند دیوار گالری شخصیت و رنگ نمی افزاید. مجموعه ای از هنر یا عکس ها را به نمایش بگذارید ، یا آویزهای دیواری و دیگر افشره ها را اضافه کنید. قاب های ساده و منسجم را انتخاب کنید یا آرایش متنوعی از تغییرات زینتی را به وجود آورید تا همه چیز را با هم مخلوط کنید! Pro tip: دیوار گالری را تا سقف بکشید تا توهم فضای بزرگتری ایجاد شود.

3. یک دیوار لهجه را گنجانید

 تصاویر زمینه از پیش آماده شده سنتی را پیدا می کند - به راحتی قابل جابجایی

علاوه بر اضافه کردن دیوارها ، به خود تزئین دیوارها هم فکر کنید. سعی کنید از رنگ رنگ روشن و جسورانه استفاده کنید تا یک دیوار لهجه ایجاد شود ، یا با کاغذ دیواری ، استنسیل یا سایر تکنیک های تزئینی رنگی الگویی ایجاد کنید. (به فکر تغییر سقف خود باشید در حالی که در آن هستید!) این لهجه های تزئینی می توانند در یک فضای کوچک حتی تأثیر بیشتری داشته باشند.

4- پارچه ویترین

ملیله ایتالیایی قرن نوزدهم

در یک اتاق مهمان در مزرعه هنرمند سیندی شرمن ، همپتون ، ملیله ایتالیایی قرن نوزدهم در پشت یک تختخواب آنتروپلوژی به نمایش گذاشته شده است که با روتختی سوزانی از زنومانیا بهم ریخته است.

ملیله یا حلق آویز دیواری می تواند رنگ و الگویی را اضافه کند ، همچنین حس نرمی به یک فضا می بخشد. قاب روسری های پرنعمت یا سایر منسوجات زیبا را در نظر بگیرید. جایزه: وقتی نوبت به سر رسیدن به خانه بعدی شما می رسد ، حرکت بسیار ساده تر از نقاشی های قاب است.

5. آینه ها را آویزان کنید

تصویر ممکن است حاوی اتاق نشیمن اتاق در فضای باز مبل تخت کف کف چوب و چوب داخلی طراحی داخلی و شومینه باشد

آینه ای از هیلاری باتستون در اتاق نشیمن فیلمنامه نویس اسکار پیتر مورگان در خانه لندن آویزان شده است که توسط طراح داخلی Rose Uniacke و شرکت معماری Eldrid Smerin بازسازی شده است. عکس: سیمون آپتون

آینه ها نور را منعکس می کنند و به یک فضای کوچک کمک می کنند تا بزرگتر و درخشان تر شود. آینه بزرگی را آویزان کنید یا چند تکه کوچکتر از سالن را به نمایش بگذارید.

6. نقاشی دیواری

میز نقاشی دیواری و میز آینه ای در آپارتمان پاریس.

کاغذ دیواری منظره توسط Au fil des Couleurs نقطه کانونی طراح دعوت اتاق نشیمن آملی کلمب در پاریس است. عکس: مارتینا مافینی

بگذارید دیوارهای شما با افزودن نقاشی دیواری شما را به مکان دیگری منتقل کنند. چه آن را با رنگ آمیزی کنید و چه از روکش دیوار استفاده کنید ، نقوش تأثیر بزرگی خواهد گذاشت.

7. قفسه ها را نصب کنید

اگر فضای کافی برای قفسه های کتاب ندارید ، مجموعه خود را به دیوار منتقل کنید. قفسه های شناور را نصب کنید و گالینگورها ، مجسمه های کوچک و سایر موارد و غایات را به نمایش بگذارید.

https://www.architecturaldigest.com/story/wall-decor-ideas

  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی