pinkrose

  • ۰
  • ۰

راهنمای تزئین اتاق کودک

همه چیز را شما باید در مورد دکور و مبلمان مهد کودک بدانید. مدل ها ی مختلف دکوراسیون داخلی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که قبل از صرف تمام بودجه خود را بر روی وسایل کودک بی فایده نکات و ایده های ما را بخوانید.

بنابراین می فهمید که بچه دارید ... حالا چی؟ شما فقط 8 ماه کوتاه ، کم و بیش دارید ، تا همه چیز را برای کودک جدید آماده کنید ، اما از کجا شروع می کنید؟

در اینجا راهنمای نهایی برای تزئینات مهد کودک است و اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که لازم دارید در اتاق کودک خود دارید. در اینجا آنچه شما باید در نظر بگیرید و چگونه باید شروع کنید تا اتاق را به همان شکلی که تصور می کنید شروع کنید. کودک شما به مراقبت زیادی احتیاج دارد و این شامل یک اتاق خواب ایمن و دوست داشتنی است. وسایل اتاق کودک به اندازه لوازم آشپزخانه مهم است.
این نکات را در مورد ایجاد اتاق خواب مناسب برای کودک خود دنبال کنید!

  • برنامه ریزی
  • رنگها
  • مضامین
  • گهواره
  • جداول در حال تغییر
  • ملافه ها
  • پنجره ها
  • کف
  • ذخیره سازی
  • موارد اضافی
  • به کمک بیشتری احتیاج دارید

اگر دنبال سبکهای طراحی داخلی برای دکوراسیون اتاق کودک خود می گردید و چیزی جز بهترین ها نمی خواهید ، لیست های من از جالبترین قطعات مبلمان ، هنرهای دیواری و وسایل دکور را بررسی کنید.
اولین چیز اول ، یک برنامه ریزی کنید.

شکی نیست که بچه دار شدن برنامه ریزی می کند. حتی اگر کودک شما بخشی "شگفت زده" از لذت استقبال از او یا او به جهان باشد ، تمام برنامه های سرگرم کننده مهد کودک شما است. این مکانی است که کودک شما زندگی خود را با شما شروع می کند. شما در اینجا پیوند خواهید خورد. شما آنها را در اینجا آموزش خواهید داد. شما آنها را در اینجا دوست خواهید داشت. سبکهای سنتی دکوراسیون برای اتاق کودک مناسب نیست.

اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای برنامه ریزی برای به دست آوردن فقط مهد کودک مناسب مورد نظر خود اختصاص داده اید!
همه چیز از فضای موجود در اتاق خواب شروع می شود.

شما می خواهید همه ابعاد ، عرض ، ارتفاع و طول را بدانید. این امر به شما نشان می دهد که چه میزان مبلمان را می توانید در اتاق راحت قرار دهید. به یاد داشته باشید که نوزادان به بعضی از وسایل مبلمان احتیاج دارند - تختخواب ، میز تغییر مکان و مکانی برای نشستن آنها مهم هستند. اگر جایی برای این کار دارید و طرح خود را بفهمید ، می توانید به قسمت اضافی بروید - قفسه های کتاب ، اسباب بازی ها ، سطل های اسباب بازی ، انبار و غیره.
اطمینان حاصل کنید که ابتدا اصول اولیه را در اختیارتان قرار دهید.

آنچه که شما نمی خواهید این است که عاشق یک قطعه مبلمان مخصوصاً بزرگ باشید ، فقط بدانید که وقتی آن را به خانه می آورید ، مناسب نیست ، یا فضای مورد نیاز اضافی زیادی را می گیرد.
صحبت از خرید کودک ، یک مورد که شما پیدا می کنید وجود ندارد ، لوازم کودک نیست.

فقط به هر فروشگاه یا فروشگاه تخصصی بروید و خواهید فهمید که گزینه ها به ظاهر بی پایان هستند. مکان خوبی برای شروع بعد از محدودیت های اتاق شما ، محدودیت های بودجه شما است.

تصمیم بگیرید که در کل مبلغی برای صرف ترمیم اتاق کودک خود صرف کنید.

از نظر روشنایی و چیدمان کلی اتاق خود فکر کنید. اگر پنجره های پیش نمایش دارید ، ممکن است بخواهید چند پرده ضخیم بدست آورید و هنوز هم گهواره را به خوبی از پنجره دور کنید. اگر تابش نور خورشید از پنجره ها است ، ممکن است بخواهید همین کار را انجام دهید. از طرف دیگر ، اگر پنجره ای دارید که محافظ و راحتی دارد ، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید و گهواره را در کنار آن قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که همه نوزادان متفاوت هستند و اگر یک چیز کار نمی کند ، همیشه وقتی کودک را به خانه آوردید ، می توانید بعداً آن را تغییر دهید.

هنگامی که گهواره خود را تنظیم کردید ، اکنون زمان آن رسیده است که بفهمید چقدر اتاق برای سایر موارد دارید و به چه چیز دیگری نیاز دارید. خبر خوب این است که شما می توانید بسیاری از موارد ساخته شده را در مقیاس متناسب با اتاق خود تهیه کنید. همچنین می توانید مواردی را انجام دهید که وظایف مضاعف دارند ، یعنی تغییر جداول. می توانید جداول در حال تعویض پیدا کنید که دو برابر کمد است.

این گزینه عالی برای خانه های با صرفه جویی در فضا است.
گنجه را هرگز فراموش نکنید
بسیاری اوقات مادران و پدرها آنقدر وقت خود را صرف ساماندهی اتاق می کنند که کمد را فراموش کنند. این همچنین مکانی است که می توانید با یک کودک جدید خود از آن استفاده کنید. به ناچار شما را با وسایل و وسایل مختلف از جمله اسباب بازی های مختلف گرفته تا پوشاک و مبلمان به وسایل ضروری غرق می کنید — عزیزان همیشه سعی می کنند شما را با آنچه نیاز دارید حمام کنید.

تهیه یک برنامه برای کمد شما بخش مهمی برای برنامه ریزی کلی کودک شما است!
جنسیت و رنگ های کودک…
ابزار پالت رنگ اتاق کودک ما را امتحان کنید
روزهایی را به یاد می آورید که صورتی به معنای دختر و آبی به معنی پسر بود؟ خوشبختانه آن روزها گذشته است.
در دنیای امروز ، می توانید نوارهایی را که می خواهید رنگ کودک شما باشد ، تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که کودک شما نمی خواهد اهمیت دهد که با چه رنگی احاطه شده است. آنها به شیر ، راحتی ، پوشک و شما اهمیت می دهند! همه چیز دیگر برای مادران و پدران اوه و آه است! هرگز با فکر کردن که باید با یک رنگ خاص روبرو شوید ، خود یا کودک خود را محدود نکنید

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی