pinkrose

  • ۰
  • ۰

سبکهای طراحی داخلی

مدل های مختلف دکوراسیون داخلی وجود دارد. سبک اسکاندیناوی مانند سایر همتایان مدرنیست خود ، حرکتی را به سوی سادگی ، کارایی و کارآیی نشان می دهد. با این حال ، آن را تأکید بر قیمت مناسب برای پالت است.

طراحی اسکاندیناوی که از ایده آل های طراحی دموکراتیک استفاده می شود ، تعادل دقیقی بین بازده حداقلی و دعوت های شخصی و گرم ایجاد می کند.

این سبک داخلی با مواد آلی ، تزئینات لخت و جزئیات تمیز مشخص می شود. پالت رنگ به رنگ سیاه و سفید شنا می شود ، با رنگ خاکستری و بلوز یا رنگ موی گاه و بیگاه تنفس بصری را به ارمغان می آورد. سیلوها و کانتورهای موجود در فضای داخلی اسکاندیناوی گرد و تر و مصنوعی تر هستند که به همراه بافت های ارگانیک حتی در کمترین طرح و چیدمان ، یک ویترین بسیار جذاب را ایجاد می کنند.

فضای داخلی صنعتی با تبدیل بخش های کاری یک ساختمان به زیبایی شناسی اصلی آن ، چشم نوگرایی را برای کارآیی و کارآیی جشن می گیرد.

پرتوهای ، ستونها ، لوله ها ، مجرای و فلنج ها برای تأکید بر "دستگاه زندگی" به معرض نمایش گذاشته شده اند و این فضای داخلی را به یک نقط عمدتا مردانه تبدیل می کنند. برخلاف بسیاری از برش های دیگر جنبش مدرن ، فضای داخلی به سبک صنعتی از وزن یا زبری خود دور نمی شود و آغوش فرسوده ، بازیافتی و نجات می یابد.

غالباً شیوه انتخاب در تبدیل انبارها و بازسازی انبارهای داخلی ، فضای داخلی صنعتی تمایل دارد به رنگهای گرم و خنثی مانند خاکستری و قهوه ای با آهن یا فولاد ، بتونی در معرض و آجری ناتمام که کاملاً کامل آنها است ، بچسبد. در هنگام انتخاب مبلمان و دکوراسیون ، طرح های صنعتی پرنعمت ظاهر را کامل می کنند.
سبک معاصر ، با همان تعریف ، کنونی است و بنابراین یک پالت در حال تحول است که از روندها و سلیقه های رایج در هر زمان معین پیروی می کند. به همین ترتیب ، توصیف این سبک به عنوان مجموعه ای از ایده ها ، اهداف یا صفات داده شده دشوار است. با این حال ، به عنوان یک سبک طراحی با ارائه یک رویکرد متعادل تر و گردتر در طراحی داخلی ، از زیبایی شناسی مدرنیسم فاصله می گیرد.

با توجه به اینکه سبک مدرن در اواسط قرن حاضر در حال حاضر طرفداری دارد ، فضای داخلی معاصر در حال حاضر به شدت از آن قرض می گیرند. با این حال ، این عناصر ، رنگ ها و خطوط در ترکیبات نرم تری قرار داده شده اند که به همان اندازه کارایی عملکردی را برای جاذبه های بصری فراهم می کند. نه سرد و نه خیلی رسمی ، این فضاهای گرم و دنج است که در ساخت آنها بسیار روان و غریزه است.
تأکید بر فضای داخلی شهری بر عناصر و نقوش نهفته است که موجبات ریزه کاری بافت شهری را در داخل خانه به ارمغان می آورد. با ترس از آزمایش با مواد و ویژگی های غیر معمول ، این سبک طراحی داخلی ایده های خود را برای رسیدن به ظاهری متمایز و غالباً غیرمتعارف در نظر می گیرد.

سبک شهری به گرایش به حساسیت های صنعتی ، ویژگی های ساختاری ، اجزای صنعتی و مجرای در معرض آن را ، دقیقاً مانند مربی خود توضیح می دهد. با این حال این عناصر در فضاهای آزاد و واضح ترکیب می شوند ، که در رنگهای روشن و تمیزهای تمیز شناور می شوند که لمس زیبایی زنانه را به رویه می افزاید. در حقیقت ، فضای داخلی شهری معمولاً با دوز سنگین هنری روبرو می شود و اغلب برای پاسخ ها به غیر منتظره روی می آورد.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی