pinkrose

  • ۰
  • ۰

به طور گسترده ای به عنوان دوره طراحی از اواسط دهه 1930 تا اواخر دهه 1960 تعریف شده ، Midcentury مدرن یک سبک است که به شدت به یکپارچه سازی با سیستم عامل و نگاه ساده متکی است. در طول یک دهه گذشته ، Midcentury بازگردانی گسترده ای را در دنیای طراحی ایجاد کرده است ، و امروز قطعات تقریباً مربوط به Midcentury را در تقریباً هر فروشگاه مبلمان پیدا خواهید کرد. تعریف سنتی Midcentury شامل قطعاتی است که آینده نگر به نظر می رسد اما معاصر نیستند ، با عملکرد و فرم به عنوان محرک اصلی در انتخاب طراحی عمل می کنند.

روی پاهای براق و مخروط و خطوط تمیز متمرکز شوید ، همانطور که در این تصویر از zigzagstudiodesign مشاهده می شود ، با چند تا لوازم جانبی در رنگ های یکپارچه سازی با سیستم عامل - مانند پرتقال ، سبزیجات یا قرمزها در طرح های جسورانه در کل فضا.


اتاق نشیمن به سبک بوهو با گیاهان زیادی

سبک بوهمی از مدلهای مختلف دکوراسیون داخلی و شبیه به التقاطی است ، اما کمی بیشتر به عناصر طبیعی مانند بامبو و حصیری متمرکز است ، و همچنین آوردن فضای بیرون از منزل با تعداد زیادی گیاه. این یک سبک بسیار بی دقتی است و شانس هایی را به خود می گیرد و بیشتر اتاق ها مانند این فضا از محل زندگی بی نظیر احساس آرامش می کنند. رنگهای بوهو معمولاً خاکی هستند ، مانند سبزی های شکارچی ، چوبهای طبیعی و کرم ها ، با چند رنگ مختلف در سراسر فضا. این یک سبک عالی برای هرکسی است که می خواهد خانه ای بی پرده داشته باشد که بر زیبایی شناسی حداکثری تأکید کند.


اتاق نشیمن خانه های مدرن

شما می توانید از طرفداران shiplap مورد علاقه همه ، Joanna Gaines برای ظهور سبک مدرن در خانه مزرعه تشکر کنید. سبکهای طراحی داخلی ، از دکوراسیون مدرن خانه های چوبی ، قطعات نجات یافته و جزئیات کشور و یا انبارهای مختلف در سراسر خانه استفاده می کند. به جای دربهای باریک تنگ ، به جای دربهای کمد یا کفهای پهن و باریک ، درهای کشویی را بکشید.


اتاق خانوادگی با دیوارهای آبی و رنگهای روشن

وقتی نوبت به دکوراسیون ساحلی می رسد ، فکر می کنید سفیده های گرم ، نور طبیعی و رنگهای نرم و الهام گرفته از اقیانوس. موادی از قبیل چوب و گیاهان متراکم در خانه هایی به سبک ساحلی متداول است ، و بیشتر طراحی روی ترکیب داخل خانه با بیرون متمرکز است. روی رنگهای نرم تمرکز کرده و در چند عنصر طبیعی مانند کف دست یا driftwood مخلوط کنید.

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی