pinkrose

  • ۰
  • ۰

اتصال چسبنده

از اتصال چسبنده برای بستن دو سطح به یکدیگر استفاده می شود که معمولاً یک پیوند صاف ایجاد می کند. این روش اتصال شامل چسب ها ، اپوکسی ها یا عوامل مختلف پلاستیکی است که از طریق تبخیر یک حلال یا با پخت یک عامل اتصال با گرما ، فشار یا زمان به هم پیوند می خورند. از نظر تاریخی ، چسب ها پیوندهای نسبتاً ضعیفی تولید کرده اند. با این حال ، استفاده اخیر از عوامل مبتنی بر پلاستیک مانند "فوق العاده چسب" های جدید که خود را با حرارت ترمیم می کنند ، اجازه چسبندگی با مقاومت نزدیک به خود مواد پیوند خورده را می دهد.


چسب بتن لاتکس یا رزین تقویت کننده ملات سهند شیمی ، طراحی شده بر پایه رزین های امولسیونی ، به جهت تقویت انواع مختلف چسب های پایه سیمانی از لحاظ چسبندگی ، انعطاف و مقاومت در برابر آب و رطوبت برای کاشی کاری سنگ ها و سرامیک های با ابعاد بزرگ مناسب می باشد.

در نتیجه ، چسباندن جایگزین سایر روشهای اتصال در بسیاری از برنامه ها شده است - به ویژه در مواردی که پیوند در معرض گرما یا هوازدگی طولانی قرار نگیرد. بخش عمده ای از چسب های مدرن مشتقات پتروشیمی پایه کربن هستند. اینها می توانند برای اتصال تقریباً هر ترکیبی از سطوح ، یا با تماس مستقیم یا با بستن هر دو سطح به یک سوم مانند نوارهای چسب ، مورد استفاده قرار گیرند. چسب ها می توانند به عنوان عوامل اتصال در مواد سازه ای قوی عمل کنند - یکی از قدیمی ترین و هنوز هم معمول استفاده ساخت تخته سه لا. سایر کامپوزیت های مرتبط شامل فایبرگلاس و اپوکسی های مختلف فیبر مانند همتراز کننده کاشی ،  اپوکسی بور و اپوکسی کربن است.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، سرویس غذاخوری ، گوشواره طلا ،

بسیاری از این مواد ، اجزای برتر تحمل تنش را ایجاد می کنند. چه اتصال فلز به فلز ، پلاستیک ، شیشه ، لاستیک ، سرامیک و یا به مواد زیرلایه دیگر ، چسب ها بار تنش را به طور مساوی در یک ناحیه گسترده توزیع می کنند و باعث کاهش فشار در مفصل می شوند. همانطور که در داخل اتصال قرار می گیرند ، چسب ها در داخل مجموعه دیده نمی شوند.

آنها در برابر تنشهای انعطاف پذیر و لرزش مقاومت می کنند ، و یک مهر و موم و همچنین یک پیوند ایجاد می کنند ، که می تواند از اتصال در برابر خوردگی محافظت کند بسترهای غیر مشابه و مواد حساس به گرما را به سرعت و به راحتی پیوند دهید. چسب ها متناسب با هم هستند و مونتاژ را می توان به راحتی خودکار کرد. محدودیت ها شامل مدت زمان لازم برای اتصال چسب ها و ایجاد مقاومت کامل ، نیازهای آماده سازی سطح و مشکلات مربوط به جدا شدن مفصل است.

در یک بازسازی اخیر ، من مجبور شدم گچ چسب کاشی را به ترکیب گاز دار بچسبانم. یکی بر پایه بتن است و دیگری گچ. این ناسازگاری می تواند منجر به ترک های مویی با انبساط و انقباض طبیعی شود. هیچ چیز آنها را به خوبی پیوند نمی دهد. و دانش کار روی گچ از بین رفته است. من هر دو لبه را با این محصول Quikrete درمان کردم که روی شبکه برخورد کردم و پس از خشک شدن قادر به استفاده از چسب ساختمانی استاندارد از یک لوله مانند PL 400 ، در بین آن شدم. این به من پیوند محکمی می دهد که با فشار از طریق فشار نه در خط چسب بلکه در ورق ورق شکسته می شود. بهتر از آن نمی توان پیوند داد و ارزان است و مسیری بسیار طولانی را طی می کند. من خیلی راه خریدم
من حتی با زدن نمره و شکستن سعی کردم ورق چسباندن لبه را به تنهایی انجام دهم ، سپس روی آن را بزنم و ترک را دوباره ببندم. پس از خشک شدن سخت سخت شد و در خارج از خط چسب شکسته شد. برای جذب نازک است بنابراین خوب پر نمی شود ، یعنی لبه ها باید تصاویر آینه ای باشند. اما من فکر می کنم که ممکن است برای تزریق در ترک ورق قبل از اتمام کار بسیار خوب باشد تا سختی را به خطوط ترک اضافه کند نه اینکه فقط گل آلود شود و ضعف ذاتی را پنهان کند.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای بیکینی ، وسایل سرو و پذیرایی ، لیزر موهای زائد ، گردنبند طلا ، اهمیت دکوراسیون

هر پاکت ۲۰ کیلویی از چسب بلوک  باید با ۵ الی ۶ لیتر آب توسط همزن برقی مخلوط گردد. پودر را به آرامی به آب اضافه کنید و مخلوط کنید تا ملاتی یکنواخت و همگن حاصل شود.
کاربردهای دیگر آن در بتن را نمی توان تایید کرد.

https://www.amazon.com/QUIKRETE-GLUES-CEMENTS-Concrete-Adhesive/dp/B000FCCZJC

  • ۹۹/۰۸/۲۷
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی