pinkrose

  • ۰
  • ۰


نکاتی که باید در مورد روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدانید


زنی با پاهای صاف و تمیز بعد از لیزر موهای زائد در استخر شل می شود.
پس از یک زمستان بسیار بارانی ، سرانجام روزهای گرم و آفتابی در آستانه دیدن هستند. برای بسیاری ، تابستان پاهای برهنه ، تاپ مخزن و لباس شنا را به ارمغان می آورد ، و این اغلب به معنای کوشش بیشتر در مورد از بین بردن موهای ناخواسته بدن است.

ممکن است دانستن اینکه دقیقاً چگونه لیزر موهای بیکینی کار می کند ، آن را کمی تهدیدآمیز جلوه دهد . لیزر یک پرتوی متمرکز از نور است که از گرما برای از بین بردن فولیکول مو استفاده می کند. به طور خاص ، لیزر ملانین (رنگدانه) را در پوست یا مو هدف قرار نمی دهد.

اما اگر رنگ پوست و تنظیمات لیزر به طور دقیق توسط متخصص لیزر در نظر گرفته نشود ، می تواند پوست را بسوزاند. بنابراین تجربه متخصص در انتخاب دستگاه مناسب و نیز نحوه ی انجام کار بسیار مهم است.

 

اصلاح ، اپیلاسیون و کندن موها را به طور موقت از بین می برد ، اما اپیلاسیون و موچین سازی باید هر چند هفته یکبار انجام شود و هر چند روز یا بیشتر اصلاح شود. بعلاوه ، این روشها می توانند اشکالاتی داشته باشند ، مانند بریدگی ، موهای رشد کرده و ریشه های ناخوشایند.

 

لیزر موهای زائد راهی تقریباً دائمی برای از بین بردن موها تقریباً در هر نقطه از بدن مانند زیر بغل ، خط بیکینی ، پاها و پشت و همچنین صورت ارائه می دهد. لیزرهای مخصوص طراحی شده از نور بسیار متمرکز برای از بین بردن فولیکول های مو در زیر سطح پوست استفاده می کنند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کنند.

 

لیزر درمانی عمدتاً بدون درد است و عوارض جانبی کمی هم در پی دارد. با این وجود گرانتر از سایر روش ها است. آلوین کودا ، MD ، متخصص پوست در کلینیک Scripps ، به شما پیشنهاد می کند که این پنج واقعیت را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که آیا لیزر موهای زائد برای شما مناسب است.

1. شما به بیش از یک درمان نیاز خواهید داشت.


فولیکول های مو چرخه های رشد متفاوتی دارند. برخی ممکن است در حالی که دیگران در حال استراحت هستند ، به طور فعال در حال رشد هستند. اکثر افراد پس از دو یا سه روش درمانی نتیجه را مشاهده می کنند ، اما از آنجا که نور لیزر فقط بر فولیکول های فعال تأثیر می گذارد ، به احتمال زیاد به چندین جلسه برنامه ریزی شده با فاصله چند هفته برای کاهش قابل توجه رشد مو نیاز خواهید داشت. در صورت از بین رفتن فولیکول ها ، ممکن است نیاز به معالجات گاه به گاه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: وسایل سرو و پذیرایی ، همتراز کننده کاشی ، گوشواره طلا ،

2. قبل از هر بار درمان نباید چندین هفته موم یا کنده کنید.


لیزر فولیکول مو در زیر پوست را هدف قرار می دهد. بنابراین ، اگر آن را با اپیلاسیون یا کندن بردارید ، لیزر نمی تواند کار خود را به طور موثر انجام دهد. تراشیدن مو ارجح است. در واقع ، از شما خواسته می شود که یک روز قبل از درمان خود را اصلاح کنید تا موهای زائد آن از بین برود. همچنین ، از قرار گرفتن در معرض آفتاب در معرض آفتاب برای مدت دو هفته یا همین حدود قبل از درمان خودداری کنید ، زیرا این امر ممکن است بر نتایج تأثیر بگذارد و باعث تغییر رنگدانه شود. بعد از درمان نیز باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

3. درد و عوارض جانبی در صورت وجود حداقل است.


بعضی از افراد ممکن است لحظه ای وقتی لیزر موها را تکان می دهد ، حسی تیز مانند خرچنگ را احساس کنند ، اما دیگران احساس نمی کنند. بسته به نوع پوست و حساسیت ، ممکن است تا چند ساعت پس از درمان تورم یا قرمزی ملایم داشته باشید. مصرف مسکن بدون نسخه ، مانند ایبوپروفن ، قبل از درمان می تواند به حداقل درد و تورم کمک کند. در صورت نیاز ، می توان قبل از درمان از بی حس کننده موضعی نیز استفاده کرد تا باعث کاهش قابل توجه ناراحتی شود. در صورت استفاده از هر دارویی به پزشک خود اطلاع دهید ، زیرا برخی از آنها پوست را نسبت به نور لیزر حساس می کنند. معیارهای انتخاب گردنبند طلا را نیز مطالعه کنید.

 

دکتر کدا می گوید: "همچنین برخی از لیزرها در بعضی از انواع پوست بهتر از دیگران عمل می کنند." "پزشک شما در مورد اینکه کدام لیزر برای شما بهترین است قبل از اولین درمان شما بحث خواهد کرد."

4- زمان و هزینه های درمان بسیار متفاوت است.


هزینه های لیزر موهای زائد بسته به اندازه ناحیه تحت درمان و میزان و ضخامت موهای شما متفاوت است. یک منطقه کوچک ، مانند لب بالا ، فقط چند دقیقه و فقط سه یا چهار درمان طول می کشد. برای درمان نواحی بسیار بزرگ ، مانند پاها یا پشت ، ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد ، به خصوص اگر موهای ضخیم یا سنگین باشد ، و هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. قبل از شروع ، بپرسید که چه تعداد درمان باید داشته باشید ، هر یک چه مدت طول می کشد و هزینه کل آن چقدر خواهد بود.

5. یک حرفه ای را انتخاب کنید.


لیزر موهای زائد نیاز به آموزش و تخصص حرفه ای دارد تا با خیال راحت و موثر انجام شود. تنظیمات لیزر ، زمانهای درمان و انواع لیزرها بسیار متفاوت است و ممکن است بهترین گزینه برای شخص دیگر بهترین گزینه برای لیزر نباشد. همچنین بخوانید: وسایل دکوری

دکتر کودا می گوید: "اگر از لیزر به اشتباه استفاده شود می تواند باعث سوختگی و زخم شود." "با پوست و سلامتی خود خطر نکنید. پزشکی را انتخاب کنید که متخصص لیزر موهای زائد باشد و دقیقاً بداند کدام تنظیمات با خیال راحت نوع مو و نوع پوست شما را برای بهترین نتیجه درمان می کند. "

قیمت لیزر موهای زائد

قبل اینکه در خصوص هزینه لیزر موهای زائد در رابطه با انواع دستگاه های لیزر بپردازیم بهتر است برخی از نکات مهم در رابطه با لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر مو بدانیم . با ما هماره باشید و مطالب این برگه را با دقت مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق تری راجع به تعرفه لیزر موهای زائد داشته باشید .

https://www.wifh.com/laser-hair-removal/articles/is-laser-hair-removal-safe/

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی