pinkrose

  • ۰
  • ۰

یک سیستم تسطیح کاشی بیایید با چند ساعت سفر به آینده شروع کنیم به زمانی که کاشی کاری کف حمام خود را تمام کردید. شما عقب می ایستید ، کارهای خود را بررسی می کنید و فکر می کنید ، "خدای من ، چه وحشتی را به راه انداخته ام؟" شما فکر می کنید که باید یک سیستم تسطیح کاشی خریداری کرده باشید. درسته شما باید از سیستم تسطیح کاشی استفاده می کردید. شما فکر می کنید که باید این پروژه را با خواندن برخی از بررسی ها شروع می کردید. درسته شما باید برخی از بررسی های برتر را بخوانید.

قطعات پلاستیکی با نام همتراز کننده کاشی یا کاشی تراز و تراز کننده کاشی در این صفحه ارائه می شود که موجب همسطح بهتر آن می شود و نیاز به ضربات چکش و استفاده از شاقول را کاملاً منتفی می کنند همچنین موجب عدم تجمع آب در هنگام شستشو در نقاط بین دو کاشی اشاره نمود که موجب عدم جرم گرفتگی و کدر شدن نواحی درز بین دو کاشی خواهد شد.

هی ، نگاه کن ما در حال حاضر لیستی از 5 محصول برتر بازار را جمع آوری کرده ایم! ما حتی چند نکته در مورد چگونگی بررسی این سیستم های تسطیح کاشی برای کمک به شما در یافتن اینکه کدام یک برای شما مناسب است آورده ایم. با آرزوی موفقیت ، مسافر زمان. معیارهای انتخاب گردنبند طلا را نیز بخوانید.
1. Perfect Level Master 1/32 ″ T-Lock System Tile Level System - انتخاب برتر

کیت Perfect Master T-Lock بهترین عملکرد را در بین سیستم های تسطیح کاشی دارد که بررسی کردیم. همانطور که می خواهید به دقت آتش و فراموشی برسید ، جایی که فاصله ها را در جای خود قفل کنید و دیگر نگران جابجایی کاشی ها نباشید.

اما یک صید وجود دارد ما در شرف شکایت هستیم - با صدای بلند - از قیمت. در طرح های بزرگتر ، متوسط ​​سیستم تسطیح کاشی شما هنوز هم در مقایسه با مثلا یک شام خرچنگ در رستوران سطح بالا محلی شما بسیار مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: سبکهای طراحی داخلی ،  گوشواره طلا ، پرده آشپزخانه

که گفت خدایان ، قیمت اگر پول مهم نیست ، این یک چیز است. اما حقیقت در مورد سیستم های تسطیح کاشی این است که در کیفیت بین سیستم ها تفاوت معناداری وجود ندارد. مدل اصلی آنچنان سود خوبی در سرمایه شما ندارد که باید هزینه زیادی را بپردازید.

اما ، دوباره ، T-Lock لغزش را از بین می برد و کاشی ها را تا زمانی که در جای خود خشک نشوند ، به هم می چسباند.

2. سیستم تسطیح کاشی Raimondi RLS 100pcs - نایب قهرمان

ما هیچ شکایتی از Raimondi RLS نداریم. این کار خود را انجام داد ، و کار خود را بسیار خوب انجام داد. کار بر روی کاشی ها به خصوص سخت نبود و تغییر مکان زیادی وجود نداشت که ما مجبور شویم خود را با آن سازگار کنیم. هر کاری که یک سیستم تسطیح کاشی قرار است انجام دهد ، این یکی همانطور که تبلیغ شده است انجام می شود.

ما همچنین آن را دوست داشتیم زیرا به عنوان یک کیت کامل ارائه شد. برای نگه داشتن آچار نیازی به صرف دلار اضافی برای خرید آچار نیست. بله ، اگر می خواهید به خرید یک سیستم تسطیح کاشی بپردازید ، نباید سعی کنید کلیپ ها را با انگشت شست در جای خود قرار دهید. سایر سیستم های تسطیح کاشی مشابه که بررسی کردیم شامل انبردست نیست. از لیزر موهای زائد نیز غافل نشوید.

این همچنین به این معنی است که سیستم از قبل خرید بیشتری دارد. با پرداخت هزینه کمتر می توانید سیستم متفاوتی را انتخاب کنید. آچار اختلاف عمده قیمت را به خود اختصاص داده است اما همه آن نیست. حتی حذف آن از معادله ، این گران است.

3. Yaekoo 400 کلیپ + 200 Wedges تراز کردن سیستم برای کاشی - بهترین برای پول
سیستم تسطیح کاشی Yaekoo به دلایل اساسی در بهترین رده ارزش برنده می شود - بیشترین ضربه را به شما می زند. هیچ گونه طراحی جدید و جالب ارائه نمی دهد. این یک سیستم تسطیح کاشی است که می تواند کار اولیه ای را که از آن خواسته شده است انجام دهد با نسبتاً کم هزینه. شما می توانید هزینه بیشتری بپردازید و نتایج بهتری کسب کنید ، اما انجام یک کار اساسی و شایسته برای شروع کار به آن چیز زیادی نیاز ندارد.

از بهترین و زیباترین لوازم آشپزخانه استفاده نمایم. امروزه بشقاب‌ها و ظروف پذیرایی بیشترین تنوع را دارند، که می‌توانید به راحتی بهترین لوازم آشپزخانه را خریداری نمیاد

این Yaekoo فقط کمی هزینه دارد و یک کار اساسی را انجام می دهد. س isال این است که آیا شما یک کار اساسی می خواهید ، یا اینکه آیا چیزی می خواهید که نتایج استثنایی به همراه داشته باشد. اگر مورد دوم را می خواهید ، باید کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید.

از جنبه منفی ، کلیپ ها برای اینکه روی کاشی ها ردیف شوند ، کمی کار فیزیکی اضافی لازم است. همچنین ، هنگام محکم کردن ، آنها چنان محکم برخورد کردند که ما چند کاشی را شکستیم. اگر مقداری پول لازم برای خرید این ابزار را پرداخت کردید ، مطمئن شوید که کاشی های مورد استفاده شما مقاوم نیستند.

https://healthyhandyman.com/best-tile-leveling-systems-guide/

  • ۹۹/۰۶/۱۲
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی