pinkrose

  • ۰
  • ۰

تجهیزات پخت و پز که هر آشپزخانه در جامعه نیاز دارد

یک آشپزخانه تجاری عمومی برای تأمین نیازهای مشتریان مختلف خود به تجهیزات مختلفی نیاز دارد. در حالی که یک رستوران یا نانوایی این لوکس را دارد که فقط به تجهیزات متناسب با نیازهای خاص خود احتیاج داشته باشد ، یک آشپزخانه تجاری باید یک مشتری گسترده ارائه دهد ، همه از فضا برای فعالیت های متنوع و لوازم آشپزخانه استفاده می کند.

هنگام تعیین اینکه چه وسایلی را باید در آشپزخانه خود ذخیره کنید ، بزرگ فکر کردن مفید است. از این گذشته ، مشتریان می خواهند از فضا برای دستیابی به تجهیزات صنعتی مقیاس بزرگی که در آشپزخانه های خود ندارند ، استفاده کنند.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم به تجهیزات ضروری در یک آشپزخانه تجاری همه منظوره ، که همه آنها را می توان از طریق TriMark یافت. همچنین وسایل سرو و پذیرایی مناسب را بکار ببرید.

قطعات بنیادی

ایستگاه های پخت و پز و پخت و پز - بعضی از آشپزخانه ها ایستگاه های جداگانه ای برای اجاق و اجاق گاز انتخاب می کنند ، اما با این وجود چیدمان خود را انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که حداقل یک اجاق گاز چهار سوز و یک اجاق گاز با ظرفیت بالا دارید.

قفسه های چرخ دار - برای راحتی کار ، آشپزها دوست دارند قفسه ای متحرک داشته باشند که بتوانند مواد و ظروف خود را در آن قرار دهند و مرتب کنند.

هودهای تهویه - یک نانوا نمی خواهد وارد آشپزخانه ای شود که بوی گوشت خوک پخته شده می دهد. تهویه هوای جامد برای راضی نگه داشتن مشتری ضروری است.

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا ، لیزر موهای زائد ، همتراز کننده کاشی

ایستگاه مخلوط کردن - قطعه ای ضروری برای نانوایان و بسیاری از آشپزهای دیگر. چندین کتری بزرگ را نیز در دست داشته باشید.

میزهای آماده - حتماً فضای کافی برای برش ، مخلوط کردن ، تهیه و بسته بندی مواد غذایی و مواد غذایی در اختیار افراد قرار دهید.

چیلرهای بلاست - این مواد برای بسیاری از شرکت های پذیرایی یا کامیون های مواد غذایی ضروری است که در آن یک یا دو روز قبل غذا را آماده می کنند و برای ذخیره آن نیاز به خنک کردن سریع و ایمن مواد غذایی دارند.

کولر گازی - شما نمی خواهید آشپزخانه به انباری تبدیل شود ، اما با کولر گازی می توانید فضای قفسه را اجاره کنید.

ماشین ظرفشویی سینک ظرفشویی سه گانه - زیرا هیچ کس نمی خواهد یک جلسه پخت و پز عالی را با یک وانت پر از ظروف کثیف پشت سر بگذارد. همچنین در مورد گوشواره طلا نیز بخوانید.

دستگاه های یخ - اگر قبلاً به یخ احتیاج داشته اید اما در دسترس نبوده ، می دانید که این موارد چقدر می توانند ضروری باشند.

فراتر از اصول اولیه

اگر قصد دارید یک آشپزخانه محلی با بیش از یک وسایل دکوری/ آماده سازی باز کنید ، انعطاف پذیری بیشتری در ایجاد آشپزخانه های سفارشی و پر کردن آنها با تجهیزات ویژه برای نانوایان ، تهیه کنندگان غذا ، سازندگان مواد غذایی دسته کوچک و غیره خواهید داشت.

https://www.trimarkusa.com/news-room/trimark-blog/2016/october-2016/cooking-equipment-every-community-kitchen-needs

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی