pinkrose

  • ۰
  • ۰

من همچنین با کارشناسان در مورد آنچه که آنها در یک مجموعه اصلی سرویس غذاخوری جستجو کردند ، صحبت کردم. این کارشناسان شامل ادی راس ، بنیانگذار و خالق اصلی محتوای Maximalist Studios و ویرایشگر طراحی ، تزئین و تهیه مواد غذایی قبلی برای Better Homes & Gardens ، شبکه غذایی ، Martha Stewart Living و House Beautiful بودند. ماریون هاور ، خریدار سابق هدایای تزئینی رومیزی برای Macy’s ؛ و سرآشپز Candy Argondizza ، معاون رئیس آشپزی و شیرینی فروشی در مرکز آشپزی بین المللی در زمان مصاحبه ما. برای چسباندن کاشی های آشپزخانه خود از چسب کاشی ضد آب استفاده کنید. استفاده از همتراز کننده کاشی می تواند به زیبایی کاشی ها بیافزاید.

برای تعیین دوام و در دسترس بودن مجموعه های ظروف غذاخوری ، من تا حد زیادی به نظرات مشتریان از Amazon ، Bed Bath & Beyond ، Crate and Barrel ، Macy’s و Williams Sonoma اعتماد کردم.

من به عنوان نویسنده پرسنل آشپزخانه برای Wirecutter ، انواع وسایل سفره داری از جمله لیوان های شراب ، لیوان های آشامیدنی و ظروف تخت و سایر وسایل و تجهیزات آشپزخانه را مرور کرده ام. قبل از پیوستن به Wirecutter ، من سردبیر مرکز بین المللی آشپزی در شهر نیویورک بودم و بیش از یک دهه در جنبه های مختلف صنعت غذا و رستوران کار کردم. من شخصی هستم که رستوران ها را برای دیدن سازنده بشقاب ورق می زنم و این باعث ناراحتی خانواده و دوستانم می شود. در مورد لیزر موهای زائد چه می دانید؟

این برای کیست
یک سرویس ظروف غذاخوری چینی کاملاً سفید یا چینی کاملاً کلاسیک ، بی انتها و متنوع است و برای هر مناسبتی مناسب است. به گفته کارشناسان ما ، غذا همیشه در بشقاب کاملاً سفید به نظر می رسد زیرا این طرح بدون حواس پرتی است. چه به دنبال یک مجموعه کامل از ظروف غذاخوری روزمره باشید یا چند بشقاب برای یک مهمانی تعطیلات انتخاب کنید ، سفید گزینه بهترین گزینه است. اگر هیچ یک از انتخاب های شما نظر شما را جلب نمی کند و ترجیح می دهید در این بازار خرید کنید ، برای راهنمایی به راهنمای خرید ظروف غذاخوری ما مراجعه کنید. مطلب ما را در مورد لیزر بیکینی بخوانید.

چطور برداشت کردیم
نمای نزدیک از مجموعه های مختلف ظروف غذاخوری سفید که روی زمینه سفید چیده شده اند.
ما برای به روزرسانی سال 2019 خود ، 30 دستگاه غذاخوری را آزمایش کردیم. عکس: سارا کوبوس
با هزاران الگو برای انتخاب ، خرید یک مجموعه ظروف شام می تواند یک کار ترسناک باشد. هدف ما یافتن بهترین نرم افزار سفید برای هر کسی که نمی خواهد به طور بی وقفه یک الگو را جستجو کند و فقط یک مجموعه متنوع ، مقرون به صرفه و با کیفیت را می خواهد که ماندگار باشد. ما مجموعه هایی را تنظیم کردیم که برای مراسم ظریف چینی مانند مهمانی شام به اندازه کافی ظریف و زیبا باشند اما برای استفاده روزمره نیز محکم و گاه به گاه باشند.

ظروف غذاخوری را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد ، اما ما به دلیل جذابیت زیبایی ، انعطاف پذیری و کاربردی بودن ، انتخاب خود را به ظروف سفالی یا چینی کاملاً سفید محدود کرده ایم. ظروف شام خوب باید یک بوم خنثی برای هر وعده غذایی باشد: همانطور که سرآشپز Candy Argondizza اشاره کرد ، "یک بشقاب سفید ساده به غذا اجازه می دهد بیانیه ای ارائه دهد تا چشم غذاخوری بدون حواس پرتی به سمت غذا کشیده شود." مجموعه های تزئینی می توانند هیجان انگیز باشند ، اما همچنین به احتمال زیاد با توجه به گذشت زمان ملاقات می کنند ، بنابراین ما از کسانی که هر طرح دارند جلوگیری می کنیم. و اگرچه فکر می کنیم ظروف سنگی گزینه عالی دیگری برای ظروف غذاخوری روزمره است ، اما معمولاً سفید نیست و سبک آن بسیار متفاوت است ، بنابراین فراتر از پارامترهایی است که برای این راهنما تنظیم کرده ایم. (برای مروری بر سرامیک های مختلف ، به راهنمای خرید ظروف غذاخوری مراجعه کنید.)

ما همچنین به دنبال مجموعه وسایل سرو و پذیرایی بودیم که می توانید موجودی آزاد بخرید ، که به شما امکان می دهد مجموعه را متناسب با نیاز خود تنظیم کرده و ظرف یا دو ظرف را که به طور حتم شکسته خواهد شد ، جایگزین کنید. در حالت ایده آل ، ما ست هایی می خواستیم که به شما امکان انتخاب کاسه های سوپ کم عمق یا کاسه های غلات عمیق ، لیوان های ساده قهوه یا لیوان های چای خوری و نعلبکی و انواع مختلف بشقاب های شام و سالاد را بدهند. اما حداقل ، فکر کردیم که هر مجموعه باید حاوی مواد ضروری باشد: بشقاب های شام و سالاد ، کاسه های غلات و لیوان های قهوه (دو نمونه اخیر از کاسه های آش و لیوان های چای خوری کاربردی تر و همه کاره ترند). همچنین مجموعه هایی با کاسه هایی که ته آن تخت ، خیلی عمیق یا خیلی کم عمق بودند را رد کردیم. قطعات اضافی سروی که در خارج از مکان اصلی ارائه می شوند یک امتیاز خوب محسوب می شوند اما برای ما یک شرط نیست.

سرانجام ، ما سعی کردیم مجموعه هایی از ظروف غذاخوری را که مدتی است وجود دارند پیدا کنیم ، که احتمال باقی ماندن آنها در جاده را افزایش می دهد. طول عمر الگوها مهم است ، به خصوص اگر شما نیاز به تعویض قطعات یا رشد مجموعه خود در آینده دارید. با این اوصاف ، ما مجموعه های جدیدتری را نیز آزمایش کردیم تا بتوانیم برخی از گزینه ها را با یک سبک مدرن تر در آن بگنجانیم و با سازنده تماس گرفتیم تا تأیید کنیم که آنها برای آینده قابل پیش بینی تولید می شوند. توجه: در حین نوشتن این راهنما ، برخی از انتخاب های ما را مشاهده کرده ایم که موجودی آنها کم و زیاد می شود ، که برای ظروف غذای معمولی غیر معمول نیست. ما همچنان بر در دسترس بودن انتخاب های خود نظارت خواهیم کرد ، اما با هر سازنده تأیید کرده ایم که اگر سهام کم یا در دسترس نباشد ، فقط موقتی است.

بیشتر بخوانید: گوشواره طلا ،

از جمله موارد استفاده از میز عسلی و جلو مبلی می توان به زیباتر کردن دکوراتیو خانه نام برد. انتخاب عسلی مناسب، باعث افزایش جلوه و زیبایی خانه می شوید.
از طرفی وجود این گونه میز عسلی و جلو مبلی در خانه برای زمان استراحت و یا در هنگام مهمان داری بسیار مفید واقع می شوند. با گذاشتن چای، میوه و انواع نوشیدنی روی میز جلو مبلی و عسلی، به خوبی می توان از مهمان پذیرایی کرد و یا در هنگام خستگی از آن ها استفاده نمود. برای خرید پرده این مطلب را بخوانید.

چگونه آزمایش کردیم
نمای بالا به پایین هر یک از مجموعه های پیشنهادی ما.
بشقاب های شام و سالاد از هر یک از مجموعه های پیشنهادی ما (در جهت عقربه های ساعت از بالا سمت چپ): دانس اینگامام ، جعبه و بشکه آسپن ، براسری ویلیامز سونوما و ودگوود وایت. عکس: سارا کوبوس
پس از در نظر گرفتن صدها مجموعه ظروف غذاخوری در فروشگاه ها و آنلاین ، به 30 تنظیم مکان رسیدیم

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-dinnerware-set/

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی