pinkrose

  • ۰
  • ۰

پرده های اتاق خواب بیشتر فقط وسیله ای برای ایجاد یک پناهگاه خصوصی هستند. پرده ای با آستر ، طول ، پارچه و رنگ مناسب می تواند حس لطافت و ظرافت را به هر اتاق خوابی اضافه کند. در این پست ، به شما کمک می کنیم گزینه های خود را محدود کنید و پرده ایده آل را برای محل خواب خود انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب پرده اتاق خواب خود ، در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید ابتدا به آنها فکر کنید:

حریم خصوصی باید اولویت شماره یک شما باشد. پرده اتاق خواب شما باید حریم خصوصی را حفظ کند ، حتی در حالت باز.

بین یک حالت "آفتابی" یا رسمی انتخاب کنید. پرده های آفتابی پارچه ای سبک دارند ، در حالی که پارچه های رسمی کمی سنگین ترند.

رنگ و طرح پرده مورد نظر شما باید کاملاً با طراحی اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب شما ترکیب شود.

خشکشویی فقط یا ماشین لباسشویی دوستانه؟ انتخاب نوع شستشوی مناسب می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.

چه به یک هندسه مرسوم ، مد یا گل متصل باشید ، انتخاب پرده شما باید سبک منحصر به فرد شما را بیان کند.

طرح کلی پرده همچنین باید طراحی داخلی اتاق خواب شما را برجسته کند.

ما می فهمیم اگر هنوز تعداد زیادی سال دارید. جای نگرانی نیست. در این پست ، ما نکات بالا را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد تا روند خرید بسیار کمتر شود.

یک اتاق خواب با یک دیوار آبی و سفید رنگ و یک پرده هلو رنگی آمیخته با یک سرویس خواب ملافه آبی آسمانی ، نحوه انتخاب پرده برای اتاق خواب

نحوه انتخاب پرده برای اتاق خواب

اینها برخی از فاکتورهای اساسی است که باید هنگام انتخاب پرده برای اتاق خواب خود در نظر بگیرید:

حریم خصوصی

قبل از هر چیز دیگری ، اطمینان حاصل کنید که پرده شما حریم خصوصی شما را به خطر نمی اندازد. پرده های با کیفیت باید اتاق شما را فعال و روشن نگه دارند در حالی که هنوز هم می توانند درجه ای از حریم خصوصی را ارائه دهند.

برخی از بهترین پرده هایی که می خواهید برای حفظ حریم خصوصی در نظر بگیرید شامل پرده های محرمانه ، پرده های خاموش ، پرده های لایه ای و پرده های آویز است.

پارچه

اگر پارچه خیلی سنگین باشد ، ممکن است هنگام کشیدن به شما سختی ببخشد. همچنین ، اگر خیلی سبک باشد ، به راحتی نمی افتد. شما می توانید پارچه واقعی خود را با نگه داشتن نمونه ای از آن - حداقل دو یارد - تا پنجره ، آزمایش کنید.

آن را از بالا به شکل آکاردئون چین بزنید و اجازه دهید تا پر شود. اگر مانند کرینولین شعله ور شود ، به راحتی نمی افتد.

شستشو

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا قبل از استفاده از ماشین لباسشویی یا پرده فقط با تمیز کردن خشک استفاده کنید ، در طولانی مدت بسیار مفید خواهد بود. پرده های با کیفیت بالا باید به سبک خاصی شسته شوند.

بفهمید کدام سبک شستشو برای پرده شما بهتر است تا در آینده از اتلاف وقت و هزینه خودداری کنید.

پیشنهاد ویژه: آموزش مکانیک خودرو

بهترین رنگ برای پرده های اتاق خواب چیست؟

در مورد رنگ پرده بحثهای زیادی وجود دارد - خصوصاً اینکه این یکی از مهمترین ویژگیهای هر پرده است.

مناسب ترین رنگ برای پرده شما به محیط اتاق خواب شما بستگی دارد. برای داشتن ظاهری تزئینی و منسجم ، رنگهای موجود اتاق خواب خود را با پرده های خود هماهنگ کنید.

اگر دیوارها ، تختخواب یا سایر اشیا around اطراف اتاق شما رنگ واضحی دارند ، بهتر است پرده ای با لحن خنثی انتخاب کنید. عکس آن نیز کار می کند - اگر دیوارها و اشیا in اتاق شما سایه خنثی دارند ، پرده ای با رنگ روشن نصب کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو ، چسب بتن لاتکس ، بوتاکس پیشانی ،

اگر اتاق شما دارای رنگ های مختلف مانند سفید ، خاکستری یا قهوه ای است ، رنگ پرده ای را انتخاب کنید که همه آنها را جمع کند: بژ. پرده های سفید اغلب با رنگ های سرد و گرم دیوار مطابقت دارند. اگر یک پرده راه راه رنگ را ترجیح می دهید ، اطمینان حاصل کنید که حداقل یک رنگ در نوارها با دیوارها مطابقت داشته باشد. عاج یا دیوارهای سفید با زمینه عاج یا سفید به خوبی هماهنگ می شوند.

شما می توانید پرده ها را با نواری پارچه ای که سایه ای مشابه دیوار اتاق خواب شما دارد تزئین کنید. در حالت ایده آل ، نوار باید در امتداد لبه یا لبه جلو باشد - یک روبان دوخته شده در یک طرح پیمایشی یا کلیدهای یونانی.

با تجسم اینکه چگونه می خواهید پرده های شما با چیدمان اتاق شما ترکیب شود ، شروع کنید. این به شما کمک می کند تا درک بهتری از چگونگی دستیابی به یک دکوراسیون خنثی داشته باشید.

یک روش مطمئن برای انتخاب رنگ پرده ، مطالعه رنگ دیوار است. از سایه تیره آن رنگ به عنوان رنگ پرده ایده آل خود استفاده کنید.  

آیا ترجیح می دهید قبل از هر چیز دیگری در اتاق به پوشش پنجره های خود توجه کنید؟ در این صورت ، پرده ای را انتخاب کنید که کنتراست زیادی با دیواره های مجاور داشته باشد. به عنوان مثال اگر دیوارهای شما آبی است ، به یک پرده زرد رنگ بسنده کنید.

از آنجا که پرده زرد از محیط بلافاصله خودنمایی می کند ، به طور خودکار به مرکز جذب تبدیل می شود.

لیزر موهای زائد را نیز بخوانید.

آیا پرده ها باید از دیوارها روشن تر یا تاریک تر باشند؟

یک روش مطمئن برای دستیابی به یک ظاهر تک رنگ صاف ، رفتن به پرده ای با همان رنگ دیوار است - اما تیره تر.

به عنوان مثال ، اگر دیوارهای شما سایه زردآلو دارند ، پرده ای با رنگ نارنجی سوخته را انتخاب کنید. اگر همه چیز در اتاق شما سفید است ، رنگ پرده شما نیز باید سفید باشد.  در انتخاب رنگ پرده به رنگ روتختی کودک و یا خودتان نیز توجه نمایید.

همچنین می توانید فضای خواب خود را با پرده هایی با سایه روشن تر ، صنوبر کنید. مطمئن شوید که از رنگ دیوار خود خیلی دور نشوید. پرده ای که با پس زمینه مطابقت نداشته باشد ، اصل داشتن آن را به عنوان لوازم تزئینی از بین می برد. همچنین آموزش تعمیرات ایسیو را بخوانید.

بهترین طول برای پرده های اتاق خواب کدام است؟


این بیشتر به اندازه پنجره اتاق خواب و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد. سه نوع طول پرده وجود دارد: پیش بند ، کف و گودال. طول پرده پیش بند مناسب ترین پنجره هایی است که مرتباً باز می کنید.

آنها بدقلق و منحصر به فرد ترد هستند. با این کار پرده خود را با حداقل تلاش باز و بسته می کنید. مطلب ما را در مورد وسایل سرو و پذیرایی نیز بخوانید.

پرده های طول پیش بند به طور معمول 84 اینچ اندازه می گیرند و خاک و گرد و غبار کمتری را از کف جمع می کنند. این کار آنها را برای چیدمان اتاق خواب ایده آل می کند که به موجب آن پنجره درست بالای تخت یا هر مبلمان دیگری قرار دارد.

طول کف تقریباً 96 اینچ است. این نوع طول باعث می شود که میله پرده خود را کمی بالاتر از پنجره خود آویزان کنید. با این کار چشم را به سمت بالا می کشد تا سقف شما ظاهر بلندتری داشته باشد.

پرده های طول گودال به دلیل طولی که می توانند تا 108 اینچ هم کشیده شوند ، روی زمین پهن می شوند. آنها ایده آل ترین برای اتاق خواب های اصلی یا اتاق های دیگر بدون حیوانات اهلی یا کودک هستند. به علاوه ، آنها ظاهری عاشقانه تر دارند.

آیا پرده ها می توانند روی پرده قرار بگیرند؟


هنگام استفاده از پرده های طول گودال ، اشکالی ندارد که اجازه دهید آنها را بپوشانند. اینها بیشترین گزینه پرده ای برای بیشتر مشتریان است. چرا؟ پرده ها گزینه عملی تری هستند و ظاهری گاه به گاه بیشتری دارند. آنها در صورتی که اغلب پرده های خود را باز و بسته می کنید طول آنها است.

پرده های همه پارچه ها وقتی روی زمین می ریزند ، خیره کننده تر به نظر می رسند. برای رسیدن به این ظاهر ، فقط کافی است پرده خود را از حلقه های پارچه تا کف اندازه بگیرید. یک اینچ اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها به راحتی روی زمین می روند.

هرچه پارچه بیشتری داشته باشید ، نتیجه آن کلاس تر است. این ظاهر بیشتر برای کفهای اتاق با کمترین میزان ترافیک مناسب است که شما خیلی مرتب تمیز نمی کنید.

بهترین پارچه های پرده ای کدامند؟


این تلاش برای تهیه پارچه مناسب برای پرده شما بسیار طاقت فرسا است. از انواع مواد موجود در بازار امروز ، شما باید موردی را پیدا کنید که متناسب با سلیقه خاص شما باشد. در اینجا چند محبوب ترین پارچه را که می توانید امتحان کنید آورده شده است:

مخملی


این پارچه ضخیم و سنگین برای تهیه عایق مناسب ترین است. آنها همچنین به یک هوا از تجمل و تجمل اضافه می کنند. یکی از نکات منفی آن این است که گرد و غبار و خاک را بیشتر از سایر پارچه ها جمع می کند. خوشبختانه می توانید با جاروبرقی مکرر این مشکل را برطرف کنید.

همچنین بخوانید : سرویس غذاخوری ، چسب کاشی ، لیزر بیکینی ، همتراز کننده کاشی ،

ابریشم


پرده های ابریشمی ظاهری ظریف دارند که جلوه ای رمانتیک و رویایی را برای هر اتاق به ارمغان می آورد. ماهیتی سخت پوشیده و شگفت آور با دوام دارند. ابریشم مصنوعی نسبتاً ارزان تر و بسیار حساس به محو شدن است.

پنبه


پرده های نخی سبک ، بادوام و قابل تجزیه زیست هستند. آنها برای اتاق خواب های سنتی و مدرن بسیار مناسب هستند. اگرچه وزن آنها به اندازه مخمل نیست ، پنبه می تواند به روشی کمی مشابه درآید. مقرون به صرفه بوده و نگهداری آنها آسان است.

پلی استر


پلی استر پارچه ای طبیعی و مقاوم در برابر قالب است که بسیار مقاوم است و در برابر نور خورشید سریع محو نمی شود. اگر برای اولین بار پرده می خرید ، پارچه پلی استر بهترین گزینه شماست. نه کشیده می شود و نه چین و چروک می شود و مانند تمام پارچه های موجود در این لیست ، جیب آن راحت است.

هنگام انتخاب پرده ایده آل برای اتاق خواب خود ، احساس کلی اتاق خود را در ذهن داشته باشید. آیا دوست دارید به عنوان یک نقطه کانونی عمل کند یا فقط یک پس زمینه باشد؟ هنگامی که این و سایر نکات موجود در این پست را در نظر گرفتید ، مطمئن خواهیم شد که به راحتی پرده ایده آل را برای فضای خواب خود پیدا خواهید کرد!

https://homedecorbliss.com/how-to-choose-curtains-for-bedroom/

  • ۹۹/۱۰/۱۰
  • miitra saeedi

نظرات (۱)

با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید . همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید . - لینک سفارش و خرید بک لینک https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8 - لینک سفارش و خرید ورودی گوگل ترندینگ https://my.chicrank.com/cart.php?gid=10 لینک سفارش و خرید ورودی گوگل ایرانی ویژه https://my.chicrank.com/cart.php?gid=6 - لینک سفارش و خرید بازدید ورودی مستقیم https://my.chicrank.com/cart.php?gid=1 شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی