pinkrose

  • ۰
  • ۰

پیوند مو

روش های جدید زیادی برای پیوند مو وجود دارد که بیشتر آنها بیشترین پیشرفت را در فن آوری کاشت مو ، روش استخراج واحد فولیکولار (FUE) ایجاد می کنند. روزهای وجود زخم در پشت سر (از جراحی نواری اوایل سال 2000) و همچنین شاخه های مویی با ظاهری غیر طبیعی (از دهه 1980 و 90) گذشته است. اکنون ، با روش FUE (و انواع مختلف آن) ، و همچنین روش پیوند DHI ، نتایج طبیعی به نظر می رسند و ماندگاری بالایی دارند.

در دنیای پزشکی تکنیکهای مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. در بین این روشها ، کاشت مو به دو روش SFIT  و نیز FUT بخوبی توانسته اند نتایج مطلوبی را ارئه دهند. در ادامه مطلب در مورد  هر دو روش اطلاعاتی ارائه می شود. 

کاشت مو می تواند یک راه حل دائمی برای ریزش مو باشد و با حداقل مداخلات جراحی انجام می شود. افرادی که جای زخم دارند یا کسانی که به دلیل بیماری های مختلف موهای خود را از دست داده اند نیز می توانند با خیال راحت تحت عمل جراحی کاشت مو قرار گیرند. زنان و مردان هر دو می توانند از این روش بهره مند شوند.

در مورد متداول ترین روشها در زیر بیشتر بخوانید ، همه آنها در کلینیک دکتر سرکان آیگین ارائه می شود. کلینیک ما در استانبول یک جایگزین مقرون به صرفه و برنده جایزه برای کاشت مو در انگلستان ، ایالات متحده یا سایر بازارهای گران قیمت است. (به همین دلیل استانبول مانند خیابان خود هارلی یا بورلی هیلز است.) روش های کاشت مو ما برای خانم ها و آقایان و انواع موها در دسترس است.

عمل پیوند مو استخراج واحد فولیکولار (FUE)


کاشت مو FUE استاندارد طلایی جراحی کاشت مو است. این روش در اوایل سال 2000 توسعه یافته و در سال 2005 معرفی شده است. این تکنیک با پیشرفت و اصلاح مداوم بوده است ، اما اصول اساسی FUE امروزه به همان شکل باقی مانده است. تقریباً در همه کلینیک های کاشت مو در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشرفته ترین تکنیک در کاشت مو ، روش FUE است.
تکنیک FUE جای زخمی باقی نمی گذارد و زمان بهبودی آن کوتاه تر از روش های گذشته است. تکنیک FUE را می توان با انواع مختلف ابزار اجرا کرد ، همه در حالی که تحت بی حسی موضعی هستند. این روش با نامهای مختلفی مانند Classic FUE (از طریق موتورهای کوچک) ، Robotic FUE شناخته شده است. تکنیک DHI (FUE با کاشت Choi انجام می شود) ، و Sapphire FUE (FUE با تیغه های یاقوت کبود انجام می شود).

به عنوان مثال ، کاشت مو FUE که با تیغه های یاقوت کبود انجام شده است ، باعث می شود تعداد زیادی از فولیکول های مو در یک جلسه پیوند شود. تفاوت بین FUE کلاسیک و Sapphire FUE این است که نوک ساز از تیغه های فولادی در مقابل یاقوت کبود استفاده می کند. مورد دوم ماده بسیار نرم تری است و امکان ترمیم سریعتر با زخم های کمتر را فراهم می کند. روش DHI برای کاشت مو با چگالی بالا ، که هرچند طبیعی به نظر می رسد ، ترجیح داده می شود.

مزوتراپی مو بافت مو را تحریک می کند ، گردش خون را افزایش می دهد و سلول های اپیدرم بازسازی می کند. همچنین به عنوان یک درمان مکمل ، موثر و مفید پس از پیوند مو انجام می شود. با این حال ، نتایج مزوتراپی مو در مراحل اولیه ریزش مو موثرتر است. 

یک روش کامل تسکین درد در کاشت مو
 

با تشکر از استفاده از آرام بخشی که تحت نظارت مستقیم متخصص بیهوشی ما انجام شده است ، شما قبل از انجام عمل کاشت مو دیگر در هنگام استفاده از بی حسی موضعی دردی احساس نخواهید کرد. در نتیجه ، شما یک تجربه کاشت مو راحت تر و بدون درد را خواهید داشت. حتی اگر کاشت مو به عنوان روش های بدون درد در نظر گرفته می شود ، این روش جدید به بیماران ما که از تریپانوفوبیا (سوزن هراسی) رنج می برند کمک می کند تا احساس راحتی کنند و به آنها امکان می دهد در حین عمل آرامش داشته باشند. به همین دلیل ، دردی که در حال حاضر به حداقل ممکن رسیده بود اکنون کاملاً برطرف شده است.

آرام سازی چیست؟
آرام بخشی عبارت است از عملکرد ایجاد حالت آرامش یا خواب در حالت کنترل داروی آرامبخش ، نظارت بر عمق آرام بخشی با انواع داروهای مصرفی و مقدار داده شده متناسب با نیاز هر بیمار.

آیا باید آرامش را دریافت کنم؟
آرام بخشی حتی در کودکان کم سن نیز کارآمد و بی خطر است و همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، این روش را برای بیمار بدون کاشت مو بدون درد و بدون درد فراهم می کند. اما دوباره ، ما همچنان روشهای کاشت مو بدون آرام بخشی را برای بیمارانی که ترجیح نمی دهند ارائه می دهیم. آرام بخش تجویز شود

مناسب‌ترین فولیکول‌ها که برای کاشت در نواحی مختلف از آنها استفاده می‌شود، موهای پشت سر است، اگر بخواهید از این فولیکول‌ها در کاشت ریش و سبیل استفاده کنید، ذخیره بانک مو کاهش یافته و در آینده اگر بخواهید برای کاشت موی سر از آن استفاده کنید فولیکول‌های کمتری در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بوتاکس پیشانی ، سرویس غذاخوری ، گوشواره طلا ، اهمیت دکوراسیون ، چسب بتن لاتکس

مراحل کاشت مو


هر روش مورد استفاده در کاشت مو دارای اصول اساسی است. این اصول عبارتند از:

  • برداشت فولیکول های مو
    ایجاد برش
    پیوند فولیکول های مو
    برداشت فولیکول های مو
    این ویژگی FUE است که به شما امکان می دهد فولیکول های مو را با موفقیت بسیار بالا از نظر زیبایی جمع آوری کنید. با استفاده از روش FUE ، پیازهای مو یکی یکی با استفاده از نکات خوب جمع می شوند. به این ترتیب می توان فولیکول ها را با حداقل اعوجاج برداشت کرد.

همچنین بخوانید: لیزر موهای بیکینی ، وسایل سرو و پذیرایی ، همتراز کننده کاشی ، انتخاب گردنبند عروس ،

بسته به طول هر واحد فولیکولی ، استفاده از سوزنهایی که قطر آنها از 7/0 تا 9/0 میلیمتر است بسیار مهم است یا اگر پیوندهای واحد فولیکولی حاوی 3-4 تا 5 سوزن مویی با قطر 10 میلی متر باشد استفاده شده. وضوح سوزن ها و همچنین یکبار مصرف بودن با هر بیمار ، عناصری هستند که تأثیر بسزایی در موفقیت عمل دارند. عامل مهم دیگر ، استخراج فولیکول های مو با دقت دقیق است تا از آسیب فولیکولی جلوگیری شود. مثلا؛ اگر شخصی که پیوند مو می کند موهای بسیار مجعدی دارد ، با استفاده از یک مشت منحنی به نام u-graft در طی فرآیند استخراج فولیکول. اگر در حال انجام لیزر موهای زائد هستید ، کاشت مو انجام ندهید.

https://www.hrthair.com/En/Services/66/SUT-hair-transplantation

  • ۹۹/۰۹/۱۷
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی