pinkrose

  • ۰
  • ۰


از گذشته تا به امروز ، ابرو از مهمترین ویژگی های صورت است که زنان با استفاده از مواد آرایش برای اهداف زیبایی شکل می گیرند. هنگامی که ابروها پراکنده هستند یا به اندازه کافی ضخیم به نظر نمی رسند ، با کمک برس ابرو یا رنگ ابرو پر می شوند تا ظاهر بهتری پیدا کنند. این فرایندهای پر کردن در ظهور آرایش دائمی یا پیوند ابرو امروزه نقش داشته است.

کاشت ابرو به فرایندی گفته می‌شود که طی آن پزشک متخصص کاشت ، موهایی را از کنار گوش فرد بر می‌دارد و در محل ابروهای آسیب دیده قرار می‌دهد. بعد از گذشت چند روز، موهای ابرو دچار ریزش می‌شوند که در فرایند کار کاشت کاملا طبیعی است. چند ماه بعد، موهای جدید، جوانه می‌زنند و در عرض چند ماه پس از گذشت کاشت رشد ابروها تکمیل می‌شود.

به طور خلاصه ، هنگامی که روند کاشت ابرو ارزیابی می شود ، این یک عمل زیبایی است که نیاز به برداشتن مو از ناحیه اهدا کننده و پیوند آن به محل مورد نظر دارد ، دقیقاً مانند عمل کاشت مو . بسیاری از زنانی که از مشکلات نادر یا نامتناسب ابرو رنج می برند اغلب به کاشت ابرو متوسل می شوند. ریزش ابرو را می توان با یک عمل کاشت ابرو برای اهداف ژنتیکی و پزشکی درمان کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر لباسشویی ، لوله کشی ساختمان

پیوند ابرو چگونه انجام می شود؟


قبل از شروع عمل پیوند ابرو ، که می تواند با روش FUE یا DHI انجام شود ، بی حسی موضعی در ناحیه ای که عمل انجام می شود ، انجام می شود. بنابراین ، هیچ دردی در طول عمل و بعد از آن احساس نمی شود. اگر قبل از عمل مشخص نشده باشد ، منطقه ای که به عنوان اهدا کننده استفاده می شود انتخاب می شود. در پیوند ابرو ، موهای سالم معمولاً به عنوان ناحیه اهدا کننده روی گردن انتخاب می شوند. سایر قسمت های بدن نیز ممکن است یک ناحیه اهدا کننده محسوب شود ، اما سالم ترین ناحیه اهدا کننده گردن است ، به ویژه در خانم ها ، زیرا موهای بدن نازک است. تعداد گرافت های گرفته شده از ناحیه اهدا کننده بسته به نیاز بیمار می تواند بین 50 تا 500 گرافت باشد.

در این فرآیند که حدود 2-3 ساعت طول می کشد ، ریشه های گرفته شده از ناحیه گردن با کمک سوزن های بسیار نوک دار (مشت) بدون برش با استفاده از روش FUE یا DHI یکی یکی جدا می شوند. ریشه هایی که باید در ناحیه ابرو کاشته شوند باید پیوندهای یک ریشه باشند. برای یک تصویر طبیعی و زیبا ، جهت کانالهایی که باید در منطقه کاشت باز شوند ، باید بسیار دقیق تعیین شود. به همین دلیل کانالها با کمک شکاف جانبی باز می شوند و سپس پیوندهای جمع شده در کانالهای باز شده با زاویه 10-15 درجه کاشته می شوند.

بیشتر بخوانید: پرده اتاق خواب ، چسب بتن لاتکس ،

روش DHI در پیوند ابرو


تا همین اواخر ، روش FUE یکی از روشهای ارجح در کاشت ابرو بود ، دقیقاً مانند کاشت مو. با این وجود ، اگرچه در مقایسه با روش های قبلی روشی بسیار حساس و پیشرفته است ، اما روش FUE خطرات و معایبی نیز دارد. به همین دلیل ، همراه با تمایل کارشناسان به پیوند ابرو با روش DHI ، تمایل به تقاضا برای انجام این عمل با این روش وجود دارد. می توانید از لیزر موهای زائد برای حذف موهای اضافی اطراف ابرو استفاده کنید.

یکی از دلایلی که کارشناسان این روش را ترجیح می دهند این است که این روش بسیاری از خطرات موجود در روش FUE را برطرف می کند. در میان این خطرات که روش DHI از بین می برد ، به دلیل عمل جوش ها یا منافذی در پوست وجود دارد. دلیل دیگر این است که پیازهای مو پس از جمع شدن در خارج از پوست کمتر نگه داشته می شوند. حتی این وضعیت که به دلیل کاربرد و ماهیت این روش بوجود می آید ، احتمال چسبیدن و زنده ماندن فولیکول های مو به پوست و زنده ماندن پس از پیوند را افزایش می دهد ، بنابراین از دست دادن ریشه ها یا هدر رفتن ریشه های پیوند شده در مقایسه با روش FUE کاهش می یابد. اگر در حال انجام پاکسازی پوست هستید دو هفته برای کاشت ابرو صبر کنید. .

تکنیک FUE در پیوند ابرو


علیرغم مزایای استفاده از روش DHI ، روش FUE هنوز به عنوان یک روش کاملاً ترجیحی و کاربردی استفاده می شود. عواملی مانند زمان کاشت ، بودجه و سطح تجربه متخصص کاشت در این امر مثر است.

تفاوت اصلی کاشت مو یا ابرو FUE نسبت به روش DHI در باز شدن کانالها یا منافذ توسط یک متخصص قبل از پیوند فولیکول های جمع شده مو است. با توجه به روش ها و دستگاه های مورد استفاده ، کمی مستقل تر از سطح تجربه متخصص کاشت است. اگرچه طول کل فرآیند کوتاهتر از روش DHI است ، اما ریشه ها در هنگام باز شدن منافذ پیوند به روش FUE در یک محلول محافظ نگه داشته می شوند و زمان بیشتری را در خارج از پوست می گذرانند.

https://naturalhairturkey.com/eyebrow-transplantation-techniques/

دیگر مطالب مفید سایت:

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی