pinkrose

  • ۰
  • ۰

تزئینات چوبی

محبوب ترین تزئینات چوبی

ویگلیا

اهمیت دکوراسیون در همه ی فضاها بر کسی پوشیده نیست. پرورش دهندگان جدید که می خواهند در سبکهای طراحی داخلی به رشد تزئینات زینتی چوبی بپردازند و دارای یک منطقه با محدودیت در حال رشد هستند باید گونه هایی را انتخاب کنند که به فضای زیادی احتیاج ندارند ، اما با این وجود ساقه های کافی تولید می کنند تا به ازای هر پا مربع سود خالص داشته باشند. علاوه بر این ، تولید کنندگان باید به دنبال گیاهانی باشند که عبارتند از:

البته ، گونه های انتخاب شده باید در منطقه سختی گیاهان نیز عملکرد خوبی داشته باشند. اگر از منطقه خود اطمینان ندارید ، از یک استاد باغبان محلی سؤال کنید یا یک جستجوی آنلاین برای "منطقه سختی گیاهان" انجام دهید. در اینجا پنج گونه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

چوب باکس (Buxus). بیشتر باغبانان چوب چوب را به عنوان گیاه پرچین می پندارند ، اما مدت هاست که این یک تزئین چوبی سودآور است که توسط گل فروشی ها در چیدمان ها مورد استفاده قرار می گرفت. شاخ و برگهای سبز تیره در اواخر پاییز و اوایل زمستان برای آرایش های تعطیلات ، تاج و گل و باغ های زراعی برداشت می شود. چوب چوب آسان برای رشد ، ساقه ها محکم هستند و بعد از برش عمر گلدان طولانی دارند. چوب باکس در مدلهای مختلف دکوراسیون داخلی بکار می رود.

Beautyberry (Callicarpa Americana). این درختچه با رشد سریع باعث ایجاد خوشه های دیدنی از انواع توت های بنفش در پاییز می شود. این بومی آمریکای جنوبی است و ساقه های طولانی تقاضا را تولید می کند. هر گیاه می تواند حداکثر 30 ساقه در سال تولید کند ، که به گل فروشی ها و افراد فروخته می شود.

Forsythia (Forsythia x intermedia). این یکی از مهمترین درختان مورد تقاضای کلی است و برای گل و شاخ و برگ آن نیز برداشت می شود. رشد فورسیتیا بسیار آسان است ، و بهترین برای فروش محلی است. تقاضای فزاینده ای از گل فروشی ها برای ارقام متنوع وجود دارد. آماده به کار قدیمی ، Lynwood Gold ، هنوز هم بسیار محبوب است ، زیرا بخشی از این محصول هر سال تا 100 ساقه قابل برداشت است. سبکهای سنتی دکوراسیون را می توان با این موارد تزئین نمود.

هیدرانتا این گلها برای چندین دهه پرطرفدار بوده است ، اما اکنون به لطف گونه های جدیدتر که توسط پرورش دهندگان اختصاصی گیاهان ایجاد شده ، رنگین کمان از رنگ امکاناتی وجود دارد. بیشتر اشیاء بی نظیر تازه به صورت محلی فروخته می شوند ، زیرا حمل گلهای عظیم دشوار است. پرورش دهندگان همچنین می توانند شکوفه ها را خشک کنند تا بتوانند درآمد سالانه داشته باشند.

ویگلیا (Weigelia florida). این درختچه به سبک قدیمی گلهای زیبا و لطیفی را تولید می کند ، ایده آل برای فروش محلی برای گل فروشی ها و یا در بازار کشاورز. گیاهان گلدان به خوبی به دوستداران پرندگان میفروشند ، زیرا این گیاه "ضروری" برای جذب حیوانات مرغ است. ویگلیا برای دکوراسیون دیوار نیز بکار می رود.

اینها فقط پنج مورد از بیش از 100 گونه از تزئینات چوبی است که برای ساقه ها قابل رشد است. حتماً با نماینده گسترش استان ما گپ بزنید تا دریابید که سایر گونه ها چه کاری در منطقه شما به خوبی انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، در حال رشد Ornamentals وودی برای سود.

https://www.profitableplantsdigest.com/five-most-popular-woody-ornamentals-for-small-growers/
 

  • ۹۹/۰۳/۱۸
  • miitra saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی